Tomáš Kostka pojede letošní domácí mistrovství ve sprintrally se spolujezdcem Miroslavem Houštěm a vozem nejvyšší kategorie, kterým je Citroen C4 WRC.
V minulém týdnu si zlínský pilot auto nedaleko Milána vyzkoušel a nyní už se chystá na premiéru s vozem WRC při Rally Vrchovina, která je prvním podnikem mistrovství ve sprintech a pojede se o nadcházejícím víkendu.
S podporou Tomášových partnerů se bude zlínská posádka snažit o co nejlepší výsledek v absolutní klasifikaci letošního ročníku mistrovství ČR ve sprintrally a v plánu je i start na IRC Barum Czech Rally s Fabií S2000, která se jede opět v rámci Intercontinental Rally Challenge.
„Letošní sezona bude pro mě odlišná, protože poprvé pojedu nějaký šampionát v rally, navíc s vozem, který patří k nejlepším. Auto jsme s Mirkem již vyzkoušeli a je radost ho řídit, budu se s ním snažit dosáhnout nejvyšších příček a co nejlépe tak propagovat naše partnery. Měl bych startovat také opět v MMČR cestovních automobilů na okruzích s Mercedesem C-Klasse DTM, se kterým budu chtít získat mistrovský titul“ doplnil Tomáš Kostka.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?