AKTUALIZACE PO RZ9 - CÍL: Česká premiera vozu Mini S2000 se vyvedla. Václav Pech s ním dojel třetí. Vyhrál Roman Odložilík.
Výsledky - CÍL:
Roman Odložilík s Citröenem Xsara WRC ovládl předposlední sprint letošní sezony. Druhému Pavlu Valouškovi ujel na devíti rychlostních zkouškách o 14,2 vteřiny. Třetí dojel při premiéřes vozem Mini John Cooper Works S2000 Václav Pech.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 40:36,4 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +14,2 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +1:14,7 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +1:48,1 5. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:58,4 6. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +2:43,8 7. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +2:48,2 8. Firla Lumír / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer Evo VII +3:23,4 9. Tomaštík J. / Vrečka J. Subaru Impreza WRC +3:26,8 10. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +3:28,4Výsledky po RZ6:
Ve druhé sekci Rally Jeseníky se pořadí první desítky příliš neměnilo. Jediným důležitějším momentem bylo odstoupení Jana Dohnala na RZ4 kvůli havárii. Na čele je stále Odložilík po šesti zkouškách. Druhý Valoušek nabral na páté zkoušce ztrátu více než dvaceti vteřin. Proč tomu tak bylo zatím nevíme. I přes to si ale udržel druhou pozici. Třetí je dál Pech s vozem Mini.Na posádky teď čeká servis a po něm poslední průjezd trojicí rychlostních zkoušek. Vítěz bude znám okolo půl čtvrté.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 27:07,7 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +14,9 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +40,8 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,1 5. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:12,7 6. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +1:50,4 7. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +1:55,0 8. Firla Lumír / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer Evo VII +2:17,2 9. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +2:18,3 10. Pešl Jaroslav / Pešek Roman Mitsubishi Lancer Evo IX +2:21,3Výsledky po RZ3: Předposlední podnik letošní sprintové sezony se odehrává dnes v Jeseníkách. Na jezdce čeká trojice rychlostních zkoušek jedoucí se třikrát. V Jeseníkách od rána prší a teplota se pohybuje pod deseti stupni celsia. Od první rychlostní zkoušky se na nejrychlejších třech místech pohybují tři posádky. První dvě jedou s vozy kategorie WRC a třetí s novým vozem Mini John Cooper Works S2000 odbývajícím si českou premieru. Těmi posádkami jsou Valoušek - Hrůza, Odložilík - Tureček a Pech - Uhel. Po třech zkouškách průběžně vede Odložilík jedoucí s Xsarou. Jeho start s Citroenem C4 WRC se zdá být jen kachnou. Za těmito jezdci je další trojice bojující o body do šampionátu. Čtvrtou příčku drží mladý Jakeš společně s Janem Dohnalem. Oba mají po třech rychlostních zkouškách shodnou ztrátu na lídra (34,5 sec.). Na šesté příčce je Jan Sýkora s Lancerem R4. Trochu za očekáváním pak je Dodi Béreš s Fabií S2000. Jeho průběžná sedmá příčka určitě není to, co se od Dodiho čekalo.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 13:40,5 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +0,7 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +22,9 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +34,5 5. Dohnal Jan / Grega Tomáš Peugeot 207 S2000 +34,5 6. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +40,4 7. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +1:06,7 8. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +1:10,3 9. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +1:11,8 10. Pešl Jaroslav / Pešek Roman Mitsubishi Lancer Evo IX +1:15,4Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?