AKTUALIZACE PO RZ9 - CÍL: Česká premiera vozu Mini S2000 se vyvedla. Václav Pech s ním dojel třetí. Vyhrál Roman Odložilík.
Výsledky - CÍL:
Roman Odložilík s Citröenem Xsara WRC ovládl předposlední sprint letošní sezony. Druhému Pavlu Valouškovi ujel na devíti rychlostních zkouškách o 14,2 vteřiny. Třetí dojel při premiéřes vozem Mini John Cooper Works S2000 Václav Pech.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 40:36,4 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +14,2 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +1:14,7 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +1:48,1 5. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:58,4 6. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +2:43,8 7. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +2:48,2 8. Firla Lumír / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer Evo VII +3:23,4 9. Tomaštík J. / Vrečka J. Subaru Impreza WRC +3:26,8 10. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +3:28,4Výsledky po RZ6:
Ve druhé sekci Rally Jeseníky se pořadí první desítky příliš neměnilo. Jediným důležitějším momentem bylo odstoupení Jana Dohnala na RZ4 kvůli havárii. Na čele je stále Odložilík po šesti zkouškách. Druhý Valoušek nabral na páté zkoušce ztrátu více než dvaceti vteřin. Proč tomu tak bylo zatím nevíme. I přes to si ale udržel druhou pozici. Třetí je dál Pech s vozem Mini.Na posádky teď čeká servis a po něm poslední průjezd trojicí rychlostních zkoušek. Vítěz bude znám okolo půl čtvrté.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 27:07,7 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +14,9 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +40,8 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,1 5. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1:12,7 6. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +1:50,4 7. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +1:55,0 8. Firla Lumír / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer Evo VII +2:17,2 9. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +2:18,3 10. Pešl Jaroslav / Pešek Roman Mitsubishi Lancer Evo IX +2:21,3Výsledky po RZ3: Předposlední podnik letošní sprintové sezony se odehrává dnes v Jeseníkách. Na jezdce čeká trojice rychlostních zkoušek jedoucí se třikrát. V Jeseníkách od rána prší a teplota se pohybuje pod deseti stupni celsia. Od první rychlostní zkoušky se na nejrychlejších třech místech pohybují tři posádky. První dvě jedou s vozy kategorie WRC a třetí s novým vozem Mini John Cooper Works S2000 odbývajícím si českou premieru. Těmi posádkami jsou Valoušek - Hrůza, Odložilík - Tureček a Pech - Uhel. Po třech zkouškách průběžně vede Odložilík jedoucí s Xsarou. Jeho start s Citroenem C4 WRC se zdá být jen kachnou. Za těmito jezdci je další trojice bojující o body do šampionátu. Čtvrtou příčku drží mladý Jakeš společně s Janem Dohnalem. Oba mají po třech rychlostních zkouškách shodnou ztrátu na lídra (34,5 sec.). Na šesté příčce je Jan Sýkora s Lancerem R4. Trochu za očekáváním pak je Dodi Béreš s Fabií S2000. Jeho průběžná sedmá příčka určitě není to, co se od Dodiho čekalo.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Odložilík Roman / Tureček Martin Citröen Xsara WRC 13:40,5 --- 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia WRC +0,7 3. Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000 +22,9 4. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +34,5 5. Dohnal Jan / Grega Tomáš Peugeot 207 S2000 +34,5 6. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +40,4 7. Béreš Jozef / Müller Róbert Škoda Fabia S2000 +1:06,7 8. Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +1:10,3 9. Bujáček Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +1:11,8 10. Pešl Jaroslav / Pešek Roman Mitsubishi Lancer Evo IX +1:15,4
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?