Rally Jeseníky: Vyhrál Odložilík. Pech s Mini třetí

Valoušek, Pavel - Hrůza, Zdeněk
Valoušek, Pavel - Hrůza, Zdeněk, foto: www.rallyzone.cz | Palásek, Michal
RallyZone.cz 8. října 2011 10:59
Sdílej:

AKTUALIZACE PO RZ9 - CÍL: Česká premiera vozu Mini S2000 se vyvedla. Václav Pech s ním dojel třetí. Vyhrál Roman Odložilík.

Výsledky - CÍL:

Roman Odložilík s Citröenem Xsara WRC ovládl předposlední sprint letošní sezony. Druhému Pavlu Valouškovi ujel na devíti rychlostních zkouškách o 14,2 vteřiny. Třetí dojel při premiéřes vozem Mini John Cooper Works S2000 Václav Pech.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Odložilík Roman / Tureček Martin   Citröen Xsara WRC 40:36,4  ---     2.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk   Škoda Fabia WRC      +14,2       3.   Pech Václav / Uhel Petr   Mini John Cooper Works S2000   +1:14,7     4.   Jakeš Miroslav / Gross Petr   Mitsubishi Lancer Evo IX      +1:48,1     5.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer Evo IX R4      +1:58,4     6.   Béreš Jozef / Müller Róbert   Škoda Fabia S2000   +2:43,8     7.   Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej   Škoda Octavia WRC   +2:48,2     8.   Firla Lumír / Plachý Tomáš   Mitsubishi Lancer Evo VII     +3:23,4     9.   Tomaštík J. / Vrečka J.   Subaru Impreza WRC     +3:26,8    10.   Bujáček Martin / Omelka Marek   Mitsubishi Lancer Evo IX   +3:28,4

Výsledky po RZ6:

Ve druhé sekci Rally Jeseníky se pořadí první desítky příliš neměnilo. Jediným důležitějším momentem bylo odstoupení Jana Dohnala na RZ4 kvůli havárii. Na čele je stále Odložilík po šesti zkouškách. Druhý Valoušek nabral na páté zkoušce ztrátu více než dvaceti vteřin. Proč tomu tak bylo zatím nevíme. I přes to si ale udržel druhou pozici. Třetí je dál Pech s vozem Mini.Na posádky teď čeká servis a po něm poslední průjezd trojicí rychlostních zkoušek. Vítěz bude znám okolo půl čtvrté.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Odložilík Roman / Tureček Martin   Citröen Xsara WRC 27:07,7  ---     2.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk   Škoda Fabia WRC      +14,9       3.   Pech Václav / Uhel Petr   Mini John Cooper Works S2000   +40,8     4.   Jakeš Miroslav / Gross Petr   Mitsubishi Lancer Evo IX      +1:05,1     5.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer Evo IX R4      +1:12,7     6.   Béreš Jozef / Müller Róbert   Škoda Fabia S2000   +1:50,4     7.   Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej   Škoda Octavia WRC   +1:55,0     8.   Firla Lumír / Plachý Tomáš   Mitsubishi Lancer Evo VII     +2:17,2     9.   Bujáček Martin / Omelka Marek   Mitsubishi Lancer Evo IX    +2:18,3    10.   Pešl Jaroslav / Pešek Roman   Mitsubishi Lancer Evo IX    +2:21,3

Výsledky po RZ3: Předposlední podnik letošní sprintové sezony se odehrává dnes v Jeseníkách. Na jezdce čeká trojice rychlostních zkoušek jedoucí se třikrát. V Jeseníkách od rána prší a teplota se pohybuje pod deseti stupni celsia. Od první rychlostní zkoušky se na nejrychlejších třech místech pohybují tři posádky. První dvě jedou s vozy kategorie WRC a třetí s novým vozem Mini John Cooper Works S2000 odbývajícím si českou premieru. Těmi posádkami jsou Valoušek - Hrůza, Odložilík - Tureček a Pech - Uhel. Po třech zkouškách průběžně vede Odložilík jedoucí s Xsarou. Jeho start s Citroenem C4 WRC se zdá být jen kachnou. Za těmito jezdci je další trojice bojující o body do šampionátu. Čtvrtou příčku drží mladý Jakeš společně s Janem Dohnalem. Oba mají po třech rychlostních zkouškách shodnou ztrátu na lídra (34,5 sec.). Na šesté příčce je Jan Sýkora s Lancerem R4. Trochu za očekáváním pak je Dodi Béreš s Fabií S2000. Jeho průběžná sedmá příčka určitě není to, co se od Dodiho čekalo.

 

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího     1.   Odložilík Roman / Tureček Martin   Citröen Xsara WRC 13:40,5  ---     2.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk   Škoda Fabia WRC      +0,7       3.   Pech Václav / Uhel Petr   Mini John Cooper Works S2000   +22,9     4.   Jakeš Miroslav / Gross Petr   Mitsubishi Lancer Evo IX      +34,5     5.   Dohnal Jan / Grega Tomáš  Peugeot 207 S2000     +34,5     6.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer Evo IX R4    +40,4     7.   Béreš Jozef / Müller Róbert   Škoda Fabia S2000    +1:06,7     8.   Cvrček Věroslav / Šálek Ondřej   Škoda Octavia WRC    +1:10,3     9.   Bujáček Martin / Omelka Marek   Mitsubishi Lancer Evo IX    +1:11,8    10.   Pešl Jaroslav / Pešek Roman   Mitsubishi Lancer Evo IX    +1:15,4
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.