Poslední podnik letošního seriálu Mediasport MMČR v rally vyhrál Roman Kresta díky neuvěřitelnému finiši na poslední rychlostní zkoušce. Potvrdil tak pozici nejrychlejšího muže letošního šampionátu.
Aktualizace po RZ14 - cíl:
Roman Kresta s Petrem Grossem nasadili od začátku příbramské soutěže trošku mírnější tempo, než je u nich obvyklé. Nebylo se ale čemudivit. Letošní titul už měli v kapse po Barum Rally a do Příbrami jeli hlavně bavit diváky. Od první rychlostní zkoušky byl naopak v čele soutěže Václav Pech s Petrem Uhlem. Plzeňská dvojice na své téměř domácí soutěži předváděla skvělý sport. Navíc se dost možná jednalo o poslední Pechův start s osvědčeným Mitsubischi Lancer EVO IX ve velkém mistráku ČR. Už na sprintu v Jeseníkách Pech s Uhlem otestují novou zbraň značky MINI v úpravě pro třídu 1. Vozy této třídy už budou moci od příští sezony bodovat v rámci MMČR. Ale zpět k Příbrami. Druhá etapa probíhala podobně jako ta první. Pech si hlídal první místo a Kresta bavil diváky. Když však na RZ12 Roman Kresta zvítězil a navíc nadělil Pechovi 7,3 vteřiny, tak se v něm opět rozbušelo srdce závodníka. Před posledními dvěma zkouškami byl rozdíl 12,2 vteřiny. Předposlední test vyhrál ale opět Pech a při rozdílu 13,6 vteřiny a při délce 22,44 kilometru poslední zkoušky se zdálo být dobojováno. Jiného názoru byl však Kresta. Jak sám po závodě přiznal pro server Autosport.cz - na posledním testu porušel své předsevzetí pro příbramskou soutěž a zariskoval. Risk se mu však náramně vyplatil. Kresta s Grosem prolétli poslední zkoušku Rally Příbram i celého letošního velkého mistráku o 17,9 vteřiny rychleji než druzí Pech s Uhlem a příbramskou soutěž vyhráli. Potvrdili tak roli nejrychlejší dvojice letošního šampionátu.Třetí místo v cíli patřilo v Příbrami Janu Dohnalovi. Ten s Peugeotem 207 S2000 ujel i zkušenějším Odložilíkovi a Petákovi a radoval se z bronzu.Mezi Dvoukolkami byla nejrychlejší dvojice Jan Černý - Pavel Kohout. Ti s Citroenem DS3 R3T odjeli krásný závod a poprávu se dostali jako jediní dvoukolkáři do první desítky v absolutním pořadí. Za nimi pak skončil Václav Dunovský, který měl už před Příbramí jistý titul nejrychljeího muže mezi dvoukolkami.Aktualizace po rz6 - první etapa.
Včerejších šest rychlostních zkoušek, z nichž se tři jely za tmy přineslo očekávaný vývoj soutěže. Od první rychlostní zkoušky je v čele posádka Pech - Uhel. Ti si tak jedou pro své jediné letošní výtězství v soutěže MMČR. Nadruhém místě se drží Roman Kresta s Petrem Grossem. Ti sice hned na první zkoušce udělali malou chybu, když nedobrzdili jednu ze zatáček a jejich vozu zhasl motor, přesto si zatím suverénně drží druhou pozici. Díky neúčasti Pavla Valouška v Příbrami, který stále ještě léčí zranění ruky z Barum rally, má Kresta už teď jistý titul letošního šampiona MMČR. Start v posledním podniku letošního šampionátu proto věnoval svým fanouškům.Třetí místo zatím celkem jistě drží po první etapě Jan Dohnal s Peugeotem 207 S2000. Za ním jesou Jarek Orsák a Roman Odložilík. Mezi dvoukolkami pak podle očekávání vede Jan Černý, který zde startuje s vozem Citröen DS3 R3T. Jen několik vteřin za ním je Václav Dunovský s Ignisem S1600.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer Evo IX R4 30:44,8 --- 2. Kresta Roman / Gross Petr Škoda Fabia S2000 +14,6 3. Dohnal Jan / Viktora S. Peugeot 207 S2000 +41,9 4. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +45,3 5. Odložilík R. / Tureček Martin Škoda Fabia S2000 +1:03,4 6. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:08,3 7. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza STI +1:22,2 8. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +1:55,0 9. Vlček Martin / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer Evo IX +2:15,6 10. Černý Jan / Kohout Pavel Citroën DS3 R3T +2:26,1Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?