Již tento pátek odstartuje nejslavnější česká soutěž Barum rallye s centrem ve Zlíně, která je také zařazena do Mistrovství Evropy a šampionátu IRC. Startovní listina je plná zvučných jmen světové a evropské rallye scény, nebude chybět ani tovární team Škoda a samozřejmě kompletní česká špička.
Se svým Mitsubishi je připravena i posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. – Petr Uhel, kteří mají jediný cíl, získat co nejvíce bodů a pokusit se propracovat na medailové pozice v mezinárodním mistrovství ČR.
„Na autě jsme hodně pracovali, po přestavění do specifikace R4, se kterou doposud neměl nikdo na světě žádnou zkušenost a dokonce ani firma Rallyart, která tento kit vyrábí. Za to jsme na Rallye Bohemia zaplatili hořkým odstoupením. Museli jsme proto vyzkoušet v praxi spoustu variant nastavení, jak na suchu, tak na mokru a zjistit nové výhody celé přestavby a to vše vyzkoušet na Rallyesprintu Pačejov. Teď už jsem s vozem spokojen a funguje podle mých představ,“ říká Václav Pech jun. a dodává „Barum rallye je se svojí obtížností a atmosférou jedinečnou soutěží. Především pak úvodní superspeciální rychlostka v nočních ulicích Zlína, kde je celá trať obležena desetitisíci skandujících lidí. Pro jezdce je to nezapomenutelný zážitek.“
Barum rallye odstartuje v pátek 26.08. v 17,00 hodin slavnostním startem na zlínském náměstí a posádky čeká během tří dnů celkem 620 km. První vůz projede cílovou rampou v neděli 28.08. v 15 hodin v tradičně pod velkým kinem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?