S velkým očekáváním, jak bude fungovat a hlavně jak bude rychlé nově přestavěné Mitsubishi, se postavila na start letošní Rallye Bohemia posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel.
„Jízdní vlastnosti se novým podvozkem zlepšily, auto je teď přesnější a v zatáčkách ovladatelnější,“ komentoval vůz V. Pech.
Krátká divácká a jediná páteční rychlostní zkouška se tentokrát jela přímo v ulicích Mladé Boleslavi před zraků tisíců diváků, fanoušků a obyvatelstvem přeplněných domů. Pech s Uhlem zde zajeli čtvrtý nejlepší čas a pochvalovali si chování vozu. To ale nemohli tušit, že druhý den je hned po startu tato technika zradí.
„Těšil jsem se, že si s nově upraveným vozem hezky zazávodíme mezi speciály S2000 a získáme další body do našeho mistrovství. I když jsme mysleli, že při přípravě vozu jsme nemohli víc udělat praskla nám hned po startu druhé rychlostky přední poloosa. S takto poškozeným vozem bychom museli absolvovat celé tři rychlostní zkoušky, než bychom se dostali do našeho servisu. Časová ztráta by byla nedostižná a vůz bychom ještě víc poškodili,“ říká po odstoupení velice smutný Václav Pech.
Team nyní čeká nová příprava a náročné testování vozu, aby se vyloučila podobná závada na další velké soutěži, kterou bude Zlínská Barum Rallye.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?