Pořádný kopec smůly si na Rally Krkonoše vybrala posádka Toba Czech MH Racing teamu Jaroslav Pešl – Radek Juřica. Valašskomeziříčská dvojice jedoucí na voze Mitsubishi Lancer EVO IX musela kvůli technické závadě odstoupit v polovině soutěže z pěkného dvanáctého místa v absolutním pořadí.
Do třetího podniku osmidílného šampionátu ve sprintrally, který obohatili svou účastí velcí „hráči“, jako například Martin Semerád, Pavel Valoušek nebo Matthias Kahle, vstoupili Pešl s Juřicou dost zostra. V silné konkurenci se rozhodně nedrželi nijak zpátky a zajížděli dobré časy. První i druhou erzetu dokončili na 14. místě absolutně, ve třetí se dokonce vyhoupli na dvanáctou příčku, kterou drželi i průběžně v celkovém pořadí. „Jelo se nám v úvodu výborně. Cítili jsme se dobře a bez nervů jsme si prostě jeli svoje tempo. Z časů i pořadí v prvních třech zkouškách jsme měli radost. Za námi v tu dobu bylo hodně kvalitních jezdců a to nás těší,“ pochvaloval si dobrý vstup do Rally Krkonoše pilot posádky Jaroslav Pešl.
V dalším průběhu soutěže však přišly technické problémy, které vyvrcholily v páté rychlostní zkoušce. Vinou prasklé pravé přední poloosy musela posádka z dobře načaté rally odstoupit. „Je to pro nás určitě škoda. Měli jsme to dobře rozjeté, ale bohužel to rozhodla technika. Nicméně s časy, které jsme zajížděli před tím, jsme byli moc spokojeni,“ ohlíží se za třetím podnikem spritového šampionátu 31letý Pešl.
A právě v podobných patrech výsledkových listin, jak tomu bylo do vypadnutí kvůli technické závadě, by se rádi Pešl s Juřicou pohybovali i v dalších závodech sprintového šampionátu. „Už teď se těšíme a připravujeme na další závody. Věříme, že zase proženeme jezdce z nejlepší desítky, případně sami do desítky nakoukneme,“ usmívá se Jaroslav Pešl.
Další podnik sprintového mistrovství je na programu až v polovině července, ale tak dlouho nebude Pešl zahálet. „Naší prioritou jsou sice sprinty, ale tentokrát bychom si měli odskočit na podnik velkého mistráku, na blížící se Rally Bohemia. Tam pojedeme i s týmovým šéfem Martinem Hudcem, tak se konečně zase po nějaké době potkáme na jedné soutěži,“ prozrazuje nejbližší plány Jaroslav Pešl.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?