Pešl v Krkonoších atakoval desítku, ale zastavila ho technika

Pešl, Jaroslav -Juřica, Radek
Pešl, Jaroslav -Juřica, Radek, foto: www.rallyzone.cz | Palásek, Michal
Miroslav Vebr 25. června 2011 09:18
Sdílej:

Pořádný kopec smůly si na Rally Krkonoše vybrala posádka Toba Czech MH Racing teamu Jaroslav Pešl – Radek Juřica. Valašskomeziříčská dvojice jedoucí na voze Mitsubishi Lancer EVO IX musela kvůli technické závadě odstoupit v polovině soutěže z pěkného dvanáctého místa v absolutním pořadí.

Do třetího podniku osmidílného šampionátu ve sprintrally, který obohatili svou účastí velcí „hráči“, jako například Martin Semerád, Pavel Valoušek nebo Matthias Kahle,   vstoupili Pešl s Juřicou dost zostra. V silné konkurenci se rozhodně nedrželi nijak zpátky a zajížděli dobré časy. První i druhou erzetu dokončili na 14. místě absolutně, ve třetí se dokonce vyhoupli na dvanáctou příčku, kterou drželi i průběžně v celkovém pořadí. „Jelo se nám v úvodu výborně. Cítili jsme se dobře a bez nervů jsme si prostě jeli svoje tempo. Z časů i pořadí v prvních třech zkouškách jsme měli radost. Za námi v tu dobu bylo hodně kvalitních jezdců a to nás těší,“ pochvaloval si dobrý vstup do Rally Krkonoše pilot posádky Jaroslav Pešl.

V dalším průběhu soutěže však přišly technické problémy, které vyvrcholily v páté rychlostní zkoušce. Vinou prasklé pravé přední poloosy musela posádka z dobře načaté rally odstoupit. „Je to pro nás určitě škoda. Měli jsme to dobře rozjeté, ale bohužel to rozhodla technika. Nicméně s časy, které jsme zajížděli před tím, jsme byli moc spokojeni,“ ohlíží se za třetím podnikem spritového šampionátu 31letý Pešl.

A právě v podobných patrech výsledkových listin, jak tomu bylo do vypadnutí kvůli technické závadě, by se rádi Pešl s Juřicou pohybovali i v dalších závodech sprintového šampionátu. „Už teď se těšíme a připravujeme na další závody. Věříme, že zase proženeme jezdce z nejlepší desítky, případně sami do desítky nakoukneme,“ usmívá se Jaroslav Pešl.

Další podnik sprintového mistrovství je na programu až v polovině července, ale tak dlouho nebude Pešl zahálet. „Naší prioritou jsou sice sprinty, ale tentokrát bychom si měli odskočit na podnik velkého mistráku, na blížící se Rally Bohemia. Tam pojedeme i s týmovým šéfem Martinem Hudcem, tak se konečně zase po nějaké době potkáme na jedné soutěži,“ prozrazuje nejbližší plány Jaroslav Pešl.      

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.