Podruhé v sezoně zasáhne do dění v českém šampionátu tovární tým Škoda Motorsport. Prostřednictvím Jana Kopeckého se ve dnech 10. – 11. června tak stane při AGROTEC MOGUL rally Hustopeče. Po úspěšném vystoupení na Ukrajině Kopecký věří, že dokáže zopakovat triumf z Valašské rally.
Jan Kopecký nebude na tratích AGROTEC MOGUL rally Hustopeče žádným nováčkem. V době nastupující kategorie Super 2000 právě na jihomoravských tratích představit speciál Peugeot 207 Super 2000. A i když cíl soutěže nespatřil, před poslední sekcí figuroval v čele průběžné klasifikace. Tovární jezdec Škody Motorsport se letos nebude bránit tomu, aby si případné vedení tentokrát udržel až na cílovou rampu.
„Srovnávat 2008 a 2011 nelze. Ale už tehdy jsme jeli v Hustopečích rychle, ale nyní máme určitě mnohem lepší auto než tenkrát. Naším cílem je v Česku na každém závodě vyhrát, takže i v Hustopečích pro to uděláme maximum. Máme na to ty nejlepší podmínky a na soutěž budeme stoprocentně připraveni.
V Českém Krumlově ale Roman Kresta ukázal, že pokud panují hodně složité podmínky, je stále rychlý. Soupeřům nedal šanci a v Hustopečích se s ním musí počítat, stejně jako s Pavlem Valouškem či Václavem Pechech. Ale nedomnívám se, že by se mohl opakovat loňský scénář a triumf produkčního vozu. Speciály Super 2000 by měly mít navrch.
Start v Hustopečích pro nás bude dobrá příležitost k přípravě na další podnik IRC, belgickou Ypres Rally. Nechci říci, že Hustopeče jsou úplně podobné, ale dají se tam najít velmi příbuzná místa. Tím ale neříkám, že Hustopeče bereme pouze jako nějaký test. To v žádném případě,“ říká před startem Jan Kopecký.
Více informací k AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně na AGROTEC RALLY v sociální síti facebook.com.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.