Jan Černý, který se právě vrátil z Portugalska, kde startoval na soutěži mistrovství světa, má před sebou další výzvu. Škodu Fabia R2.
Jan Černý se spolujezdcem Pavlem Kohoutem letos závodí v mistrovství světa, konkrétně ve WRC Academy s vozem kategorie R2. Jako velmi vhodný doplněk tohoto soutěžního programu se tak jeví nová výzva, kterou má mladý jezdec před sebou. Bude dalším oficiálním jezdcem programu Škoda Fabia R2.
Počínaje Rally Šumava usedne do nového vozu představeného na uplynulé Valašské rally a absolvuje s ním kompletní Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky v rally. Honza Černý měl již možnost se s vozem krátce seznámit a dle jeho slov jde o velmi dobrý a konkurenceschopný vůz.
Jezdec má s čím porovnávat, protože vozů kategorie R2 vyzkoušel již několik. „Jsem moc rád, že jsme od pana Brůzla dostali šanci na závodění se Škodou Fabia R2. Bude to pro mě nová zkušenost být součástí takového týmu a podílet se na vývoji nového vozu. Zatím jsem s ním najel jen málo kilometrů, ale podle toho, co jsem měl šanci poznat, se jedná o hodně kvalitní auto. Zejména podvozek je skvělý a auto je hodně stabilní. Věřím, že budeme mít dostatek příležitosti k testování a na Šumavě se ukážeme v co nejlepším světle. Se Škodou Fabia R2 budu chtít zajet co nejlepší výsledek a ukázat, co v autě je. Sledoval jsem výsledky z Valašky a oba jezdci jeli se Škodovkou pěkně. Škoda odstoupení Míry Tarabuse, který za mě jeden závod zaskočil, protože se Valašská rally termínově kryla s Portugalskem. Se Škodou bych rád odstartoval i na některých zahraničních soutěžích. To je ale stále ještě v jednání,“ říká příbramský jezdec.
Škoda Fabia R2 má za sebou vítěznou premiéru na Valašské rally, kde odstartovaly dva vozy. Jeden z nich řídil Jaromír Tarabus, který soutěž nedokončil po závadě motoru. Dušan Kouřil přivedl Škodu Fabia R2 do cíle na celkovém osmnáctém místě a ovládl třídu 6 kam speciály R2 patří.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?