Pocity z místa spolujezdce a fotografie z testování Škody Motorsport ve Lhotě u Vsetína.
Juho Hänninen a Škoda Fabia S2000, dále několik partnerů Škoda Auto a Lhota u Vsetína, to bylo několik prvků testování.
Po příjezdu a místo bylo zřejmé, ze vozidlo je zahřáté. Po krátkém seznámení s týmem, jezdcem a vozem došlo na testovací jízdy.
"Po krátké instuktáži, nasazení helmy a ukurtování do sedadla a nezbytném slovu OK se trhavým pohybem rozjíždíme na trať. Zařazení jedničky "křupnutím" a následným rozjetím se na plný plyn za plynulého, rychlého řazení všech rychlostních stupňů jedeme dva kilometry. Na konci otočení na ruční a zpět. Nádherná práce jezdce i stroje. Nedá se ani popsat slovy. Prostě paráda. Škoda jen, že to bylo tak krátké," říká jeden ze svezených, Marian a dodává "Nedovedu si představit, že spolujezdec ještě diktuje rozpis a sleduje trať,"
K testování byla použita testovací Fabie, která se účastnila i Motorsport Media Event v Bělé. Podle zákulisních informací se hlavně zkoušela převodovka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?