Zbývá už jen necelých šest dní do startu jedinečné automobilové soutěže v Žiželicích na Kolínsku, je tedy nejvyšší čas na představení dosud přihlášených vozů.
Druhý Autoslalom Žiželice se koná v sobotu 12. 2. 2011 v Žiželicích u Kolína. Autoslalom, vedoucí po obslužných komunikacích dálnice D11, pořádá jako svou klubovou akci Rallyesport Poděbrady v AČR. K vidění toho na východě Středních Čech bude opravdu dost. Budete mít možnost si prohlédnout vozy nejen podél trati, ale i uprostřed Žiželic na Masarykově náměstí, kde se budou jednotlivé vozy představovat. Občerstvit se pak můžete v místním Kulturním domě i ve stánku na náměstí.Na Autoslalom přijalo pozvání nemálo zajímavých vozů. Loňský vítěz své třídy Martin Trdla opět dorazí s Nikčou Dvořákovou, tentokrát však vymění Seat Leona za Subaru Impreza. Martin to však nebude mít jednoduché, s další Imprezou pojede loňský absolutní vítěz Jakub Bílek. Výzvě k vypůjčení speciálu Ford Fiesta neodolal rallyový jezdec Michal Křemen, kterému bude soupeřem mimo jiné i jeho otec Zdeněk. Pro fajnšmekry máme ale něco velmi speciálního. Na start Autoslalomu se postaví legendární Audi Sport Quattro a Audi Quattro Coupé. Navíc jako předjezdec pojede samotný rallyový mistr třídy A6 pro rok 2010 Václav Dunovský. Tento nabitý motoristický den pak společně uzavřeme na Hasičském plese přímo v Kulturním domě v Žiželicích. Věřte, že o zábavu bude rozhodně postaráno. Na vítěze Autoslalomu čekají věcné ceny, které zajistil promotér soutěže PRORACING.CZ s přispěním společností S-DRINK a AUTOKELLY. Partnery klubového setkání jsou společnosti NAD Končice a Fresh Crocodille Company. Vše podstatné naleznete na stránkách www.rdpromotion.cz. Přijeďte se podívat na II. Autoslalom Žiželice už v sobotu 12. 2.! Srdečně vás zve Rallyesport Poděbrady.RD Promotion / Zuzana Eliášová
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?