Devátý ročník Global Assistance Setkání mistrů začal pátečními tréninkovými jízdami. Již tuto sobotu můžete v Racing Aréně Autodrom Česká Lípa sledovat zajímavé souboje jezdců v jednotlivých třídách disciplín rally, autocross a rallycross. Předpověď počasí slibuje ještě teplejší den, než je dnes při tréninkových jízdách.
Nejvíc bude asi přitahovat silně obsazená skupina N rally a diváci budou s napětím sledovat, zda výkony největších favoritů na vítězství – Pavla Valouška a Václava Pecha - je dovedou do finálové jízdy. V této třídě jsou ale další jezdci, kteří prahnou po vítězství v tomto prestižním závodě a skalpu největších favoritů. Ale stejná situace je ve všech zúčastněných třídách všech disciplín. Diváci, kteří zítra 30. října přijdou do Global Assistance Racing Arény Autodrom Česká Lípa obdrží zdarma plakát, který si mohou nechat od zúčastněných jezdců podepsat. Na Autodromu je připraveno divácké zázemí s dostatečnými občerstvovacími kapacitami. Zveme Vás na setkání s nejlepšími jezdci rally, autocrossu a rallycrossu do Sosnové tuto sobotu, kteří nejen bojují se soupeři, ale dokážou se i diváků odměnit za jejich povzbuzování. Start zahřívacího tréninku je od 8.15, rozjížďky startují od 9:30 a finálové jízdy jsou na programu ve 13:30. Více informací najdete na www.rallycross-sosnova.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?