AKTUALIZACE PO RZ8 - CÍL: Vítězi posledního letošního podniku sprintrally se stali Jaroslav Melichárek s Richardem Lasevičem. Titul v áčkách patří Bryndovi.
Na Vsetínsku dnes panuje sice chladné, ale jinak příjemné slunečné počasí. Účastníci posledního rallysprintu letošní sezony si tak mohou naplno soubojů o poslední letošní body.
Již jistý mistr letošních sprintů Roman Kresta ve Vsetíně nestartuje. To ovšem neznamená, že by se nebylo nač koukat. Startovní rampu přejelo pět vozů kategorie WRC. S vozy kategorie S2000 se přihlásilo pět jezdců. K tomu všemu domácí sprintová špička na "en čtyřkách" a rychlíci na dvoukolkách. Je se tedy na co dívat.
Aktualizace po RZ8 - CÍL:
Alza.cz - Partr Rally Vsetín 2010 zakončil letošní sezonu Mistrovství České republiky ve sprintrally. Poslední podnik ovládla posádka Melichárek - Lasevič s Mitsubishi Lancer WRC. Česko - slovenskou posádku na stupních vítězů doplnila polská dvojice Grzyb - Zawada a smíšená Peták - Benešová.
V celkovém hodnocení sprintového mistrovství bylo jasnou už před soutěží. O titul však šlo ve skupině A. O ten se prali Brynda s Dunovským. Nakonec ze souboje vzešel vítězně Petr Brynda, kterému pomohla i penalizace Dunovského na RZ3, za neprojetí retarderu.
Výsledky po RZ8 - CÍL
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 40:25,5 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +12,3 3. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +22,7 4. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +24,3 5. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +24,8 6. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +35,6 7. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +56,0 8. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +56,6 9. Sýkora Jan / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +1:18,0 10. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +1:19,5
Aktualizace po RZ6:
Posádka Melichárek - Lasevič dál vede průběžné pořadí vsetínského sprintu. Nic na tom nezměnila ani druhá sekce soutěže. V té sice už Melichárek tolik nedominoval, ale přesto je v čele s náskokem 13,5 vteřiny. Ve druhé sekci soutěže si po jedné vyhrané zkoušce připsal Melichárek, TLusťák a Tomaštík.
Rozhodnuto o titulu je zřejmě mezi áčky. Václav Dunovský dostal na RZ3 penalizaci za špatný průjezd retardérem. Třicet vteřin penalizace pak znamenalo propad pořadím áček z druhé až na sedmou příčku.
Dunovský se sice snaží a po RZ6 už je na třetí příčce ve skupině A. Jeho největší soupeř - Petr Brynda však áčka vede, takže je zřejmě rozhodnuto.
Výsledky po RZ6
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 29:21,6 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +13,5 3. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +23,5 4. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +25,0 5. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +25,0 6. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +25,5 7. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +47,6 8. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +52,1 9. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +55,0 10. Sýkora Jan / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,1
Aktualizace po RZ3:
V čele se po úvodní sekci drží Jaroslav Melichárek s Richardem Lasevičem. Ti opět vodí po trati tradiční Lancer WRC. Celkově však jsou souboje zatím velmi vyrovnané. Druhý Grzegorz Grzyb s Fabií S2000ztrácí necelých šest vteřin. O vyrovnanosti čela výsledkové listiny svědčí fakt, že sedmý Tonda Tlusťák ztrácí pouhých 16,3 vteřiny.
Mezi áčky ještě o titulu není rozhodnuto. Zálusk mají zejména Václav Dunovský a Petr Brynda. Po úvodních třech zkouškách zatím tahá za delší konec právě Bynda. Už jistý mistr třídy A6 Dunovský si však nebude chtít nechat ujít šanci na svůj premierový titul mezi áčky a jistě ještě zabojuje.
Výsledky po RZ3
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 14:47,2 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +5,8 3. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +9,0 4. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +9,4 5. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +9,5 6. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +11,4 7. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +16,3 8. Trněný Karel / Pritzl Václav Škoda Octavia WRC +24,4 9. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +24,5 10. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +27,4Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?