AKTUALIZACE PO RZ8 - CÍL: Vítězi posledního letošního podniku sprintrally se stali Jaroslav Melichárek s Richardem Lasevičem. Titul v áčkách patří Bryndovi.
Na Vsetínsku dnes panuje sice chladné, ale jinak příjemné slunečné počasí. Účastníci posledního rallysprintu letošní sezony si tak mohou naplno soubojů o poslední letošní body.
Již jistý mistr letošních sprintů Roman Kresta ve Vsetíně nestartuje. To ovšem neznamená, že by se nebylo nač koukat. Startovní rampu přejelo pět vozů kategorie WRC. S vozy kategorie S2000 se přihlásilo pět jezdců. K tomu všemu domácí sprintová špička na "en čtyřkách" a rychlíci na dvoukolkách. Je se tedy na co dívat.
Aktualizace po RZ8 - CÍL:
Alza.cz - Partr Rally Vsetín 2010 zakončil letošní sezonu Mistrovství České republiky ve sprintrally. Poslední podnik ovládla posádka Melichárek - Lasevič s Mitsubishi Lancer WRC. Česko - slovenskou posádku na stupních vítězů doplnila polská dvojice Grzyb - Zawada a smíšená Peták - Benešová.
V celkovém hodnocení sprintového mistrovství bylo jasnou už před soutěží. O titul však šlo ve skupině A. O ten se prali Brynda s Dunovským. Nakonec ze souboje vzešel vítězně Petr Brynda, kterému pomohla i penalizace Dunovského na RZ3, za neprojetí retarderu.
Výsledky po RZ8 - CÍL
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 40:25,5 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +12,3 3. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +22,7 4. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +24,3 5. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +24,8 6. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +35,6 7. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +56,0 8. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +56,6 9. Sýkora Jan / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +1:18,0 10. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +1:19,5
Aktualizace po RZ6:
Posádka Melichárek - Lasevič dál vede průběžné pořadí vsetínského sprintu. Nic na tom nezměnila ani druhá sekce soutěže. V té sice už Melichárek tolik nedominoval, ale přesto je v čele s náskokem 13,5 vteřiny. Ve druhé sekci soutěže si po jedné vyhrané zkoušce připsal Melichárek, TLusťák a Tomaštík.
Rozhodnuto o titulu je zřejmě mezi áčky. Václav Dunovský dostal na RZ3 penalizaci za špatný průjezd retardérem. Třicet vteřin penalizace pak znamenalo propad pořadím áček z druhé až na sedmou příčku.
Dunovský se sice snaží a po RZ6 už je na třetí příčce ve skupině A. Jeho největší soupeř - Petr Brynda však áčka vede, takže je zřejmě rozhodnuto.
Výsledky po RZ6
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 29:21,6 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +13,5 3. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +23,5 4. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +25,0 5. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +25,0 6. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +25,5 7. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +47,6 8. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +52,1 9. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +55,0 10. Sýkora Jan / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,1
Aktualizace po RZ3:
V čele se po úvodní sekci drží Jaroslav Melichárek s Richardem Lasevičem. Ti opět vodí po trati tradiční Lancer WRC. Celkově však jsou souboje zatím velmi vyrovnané. Druhý Grzegorz Grzyb s Fabií S2000ztrácí necelých šest vteřin. O vyrovnanosti čela výsledkové listiny svědčí fakt, že sedmý Tonda Tlusťák ztrácí pouhých 16,3 vteřiny.
Mezi áčky ještě o titulu není rozhodnuto. Zálusk mají zejména Václav Dunovský a Petr Brynda. Po úvodních třech zkouškách zatím tahá za delší konec právě Bynda. Už jistý mistr třídy A6 Dunovský si však nebude chtít nechat ujít šanci na svůj premierový titul mezi áčky a jistě ještě zabojuje.
Výsledky po RZ3
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Melichárek J. / Lasevič R. Mitsubishi Lancer WRC 14:47,2 --- 2. Grzyb Grzegorz / Zawada P. Škoda Fabia S2000 +5,8 3. Peták Josef / Benešová A. Peugeot 207 S2000 +9,0 4. Jelínek Jan / Kotěna M. Mitsubishi Lancer Evo IX +9,4 5. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +9,5 6. Odložilík R. / Odložilík P. Škoda Fabia S2000 +11,4 7. Tlusťák A. / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +16,3 8. Trněný Karel / Pritzl Václav Škoda Octavia WRC +24,4 9. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Fabia WRC +24,5 10. Mikuláštík S. / Baran Róbert Škoda Octavia WRC +27,4Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?