I v těchto horkých letních dnech pracuje Zlínská redakce časopisu RALLY naplno a díky tomu si můžete na stáncích koupit další číslo časopisu RALLY. Co se v něm dočtete?
Česko - reportáže:VI. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče - Hustopečská sauna Rally Bohemia - Škoda zvítězila na domácí půdě Rally Krkonoše - Pánem hor byl juniorský mistr světa¨Fotbalový brankář Petr Čech usedl do Pechova mitsubishi Zajímavým hostem na testu týmu Eurooil Čepro před startem v Hustopečích byl brankář české fotbalové reprezentace a anglického klubu FC Chelsea Petr Čech. Po boku Václava Pecha absolvoval několik ostrých kilometrů… Stanislav Chovanec - Vítězství a pády valašského krále Na začátku 90tých let minulého století chyběl Valašsku, jedné z bašt českého rallysportu, pomyslný král soutěžních tratí. Jiří Sedlář tragicky zahynul v létě roku 1989, "Baňa" Sivík pomalu končil svoji úspěšnou kariéru a mladá talentovaná generace (Kresta, Holý, Fottera) teprve měla přijít. Na uvolněný trůn tak mohl usednout Stanislav Chovanec (nar. 29. 5. 1960), rodák z malé vesnice Študlov nedaleko slovenských hranic.IRC 2010Rally d´Italia - Sardinie v područí HänninenaYpres rally - Na válečných polích pošesté slavil Loix Geco Ypres Rally přinesla prestižní double českému týmu Škoda Motorsport. S podporou rozšířené verze Fabie S2000 vévodil závodu domácí Freddy Loix, druhou příčku obsadil Jan Kopecký. Pro belgickou hvězdu to bylo už šesté vítězství v tomto závodě, čímž si upevnil svou historickou pozici. Na stupních vítězů je doplnil talentovaný Thierry Neuville.Michal Hrabánek - Naše výchozí pozice je dobrá Úvodní polovina IRC pro tovární tým Škoda Motorsport snad ani nemohla dopadnout lépe. Vozy Škoda Fabia S2000 pokaždé zabraly nejméně dva stupně vítězů a pochopitelně kralují průběžné klasifikaci. Šéf stáje Michal Hrabánek ale předčasnému optimismu nepodléhá. Naopak varuje, že sezona zdaleka není u konce.MS 2010 - Nuda v Bulharsku Druhá polovina světového šampionátu začala nečekaným atakem vozů Citroën. Na bulharských asfaltech obsadily první čtyři místa. O vítězích ale nebylo pochyb - Sébastien Loeb s Danielem Elenou jsou na asfaltu nadále nedostižní.Technika – Mitsubishi Galant VR-4Dlouhá evoluční historie kultovního vozu Mitsubishi Lancer Evo začala už v roce 1988. Jeho předchůdce Galant VR-4 neoslňoval sportovním vzhledem, ale pod karoserií rodinného sedanu ukrýval moderní výkonný motor a převodové ústrojí včetně neobvyklé řízené zadní nápravy. Ačkoliv tovární tým absolvoval jen omezený program, vůz se zapsal do historie vítězstvím na šesti soutěžích MS.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?