Premiérové vystoupení Pavla Valouška na voze Fabia S2000 na částečně šotolinových úsecích Mogul Rally Hustopeče přineslo Škoda Delimax Teamu druhé místo.
Extrémní vedro a prach, úzké polní cestičky, ale hlavně premiérová jízda Pavla Valouška se Škodou Fabia S2000 na částečně šotolinových úsecích. To všechno okořenilo druhé místo Pavla Valouška a Zdeňka Hrůzy na Agrotec Mogul Rally Hustopeče, kterou letos vyhrál Václav Pech. Posádka Škoda Delimax Teamu i nadále zůstává v čele průběžného hodnocení českého rally mistrovství.Plzeňský jezdec Václav Pech přijel na čtvrtou soutěž letošního sedmidílného rally mistrovství ve skvělé formě, protože soutěž v okolí Hustopečí vedl hned od první rychlostní zkoušky. Na jeho produkční Mitsubishi Lancer EVO IX, nestačil ani Valoušek, ani Kresta (Peugeot 207 S2000). Pavel Valoušek začal až čtvrtým místem, ale hned v následujících rychlostních testech se posunul na druhé místo, ze kterého se pokoušel na Pecha útočit. Jak se ukázalo později, forma Pecha byla tentokrát nepřekonatelná.
Pavel Valoušek: "Snažil jsem se, ale na Vaška (Pecha) to nestačilo. Klobouk dolů před jeho výkonem. Jel vážně moc pěkně a já jsem rád, že po celou dobu soutěže jsme se mu udrželi na dostřel a zároveň odráželi útoky dotírajícího Kresty. Ano, nezakrývám, že radši bych byl, kdybych vyhrál. Musím přemýšlet, jak se ještě zrychlit."Zdeněk Hrůza: "V závěru páteční etapy jsme zkoušeli na autě udělat nějaké změny, které nás trochu zrychlily pro druhý den. Oba jsme s Valdou nadšení z toho jak hodně se dá s autem třídy S2000 pracovat. Velmi nám také pomohlo testování před soutěží, protože jsme za volantem Fabie S2000 stále nováčky a postupně se snažíme nabírat zkušenosti a sebevědomí."Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou nadále zůstávají v čele průběžného hodnocení českého mistrovství. Vedle další důležité porce mistrovských bodů si mladá posádka Škoda Delimax Teamu veze z jihu Moravy také nové poznatky z jízdy a z nastavení Fabie S2000. Během dvoudenní soutěže (181 km rozdělených do 16 RZ) se museli vypořádat i s vysokými venkovními teplotami, kdy uvnitř soutěžní fabie bylo až 50 °C.Vedoucí týmu Josef Kopecký: "S druhým místem naší posádky jsem spokojený. Kluci opět předvedli, že umí jet hlavou a když to není potřeba, nejdou do přehnaně velkého rizika. Agresivní styl jízdy k rally patří, ale zkoušet za každou cenu honit Pecha už v závěru nemělo smysl. Stále si také myslím, že Pavel má ještě velký prostor k dalšímu sžití se s fabií a co se týká rychlosti, tak ještě zdaleka neřekl poslední slovo."Sedmidílný seriál Mediasport MMČR v rally pokračuje čtvrtým podnikem - Rally Bohemia, která se jede 2. – 4. 7. 2010. Ani v tomto případě nebude na startu modrobílá Fabia S2000 Škoda Delimax Teamu chybět.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.