AKTUALIZACE CÍL: Posádka modrožlutého Mitsubishi Lancer EVO IX uhájila vítězství před smečkou es dvoutisícovek. Králem dvoukolek Brynda
Slunečné počasí, neuvěřitelné vedro a další souboj o body do Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v Rally. To je Agrotec Rally Hustopeče 2010.
Další pronásledovatelé Pecha - Pavel Valoušek a Roman Kresta mocně tahali, ale Pecha dohonit nedokázali. Rozdíl mezi nimi a Pechem byl vždycky naprosto minimální.
Jedinou změnou v dalším pořadí je posun Štajfa na sedmé místo před Trinera. Trošku zklamáním je až deváté místo pravidelného účastníka ME, Antonína Tlusťáka s Fabií s2000
Dvoukolky vyhrál Petr Brynda se Štěpáenm Palivcem a Cliem R3. Mocný finiš předvedl Jan Černý, a vybojoval druhé místo. Deset vteřin na Černého ztratil třetí Skoupil a na Kneifela zůstalo až místo čtvrté.
Dnes dalšími odstoupivšími jedzci byli Vlček (motor), Liška (brzdy), Achs (převodovka) a Otto
Další soutěží je Rally Bohemia 2.-4. července
Výsledky v cíli
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 1:36:36,5 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +8,9 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +24,0 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +2:08,7 5. Běhálek Daniel / Černohorský P. Subaru Impreza STi N12B +4:54,7 6. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +5:20,9 7. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +5:22,0 8. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +5:46,6 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +6:21,2 10. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +7:33,7
Výsledky po RZ 11
Po první části dnešního dne, je ve vedení Pech. S produkčním Mitsubishi zatím ujíždí všem konkurentům na es dvoutisícovkách.
Nejlépe se vyspal na dnešní etapu Pech, když zvítězil ve všech třech ranních RZ. Dva druhé časy zajel Valda, jeden Kresta. V dalším pořadí se dostal na šesté místo Arazim, když předjel Trinera a Vojtěch Štajf se dostal na místo sedáté, když předjel Barvíka.
Ve dvoukolkách vede nadále Brynda. O druhé místo svádějí obrovský souboj Kneifel se Suzuki, Skoupil s Fiatem, Jan černý s Citroenem.
Dnes odstoupil Chmielewski na technickou závadu (převodovka) v RZ 11 a na stejné zkoušce se poroučel i Marcel Tuček také na technickou závadu.
Výsledky po RZ11
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 1:06:36,6 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +14,9 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +27,9 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:34,2 5. Běhálek Daniel / Černohorský P. Subaru Impreza STi N12B +3:34,7 6. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +4:20,0 7. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +4:27,2 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +4:40,5 9. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +4:49,9 10. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +5:26,3 Výsledky po RZ8:Druhá sekce páteční etapy trochu zamíchala pořadím na špičce. V čele je po osmi testech Václav Pech. Za ním jsou ak seřazeni Valoušek s Krestou. Rozestupy jsou minimální. Výsledky po RZ8
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 41:23,0 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +6,2 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +18,5 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:02,3 5. Běhálek Daniel - Černohorský Petr Subaru Impreza STi N12B +2:24,7 6. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +2:58,4 7. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +3:00,0 8. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +3:10,1 9. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +3:29,4 10. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +4:14,7Výsledky po RZ4:Krátce po půl páté odpoledne odstartovala první rychlostní zkouška. Vyhrál ji Václav Pech, s minimálním náskokem před Krestou a Tarabusem. Průběžný lídr MMČR Pavel Valoušek si připsal "až" čtvrtý čas. Rozestupy však byly minimální. Na jedničce se také po havárii se soutěží rozloučil Míra Jakeš. Druhý test byl z bezpečnostních důvodů zrušen, takže se závodilo opět až na RZ3. Tu vyhrál Valda s Fabií S2000. Jeho dva pronásledovatelé v průběžném pořadí MMČR - Kresta a Pech zajeli na této RZ stejný čas. Celkově však stále vedl Pech před Krestou. Valoušek se díky vyhrané RZ posunul na třetí příčku.Neméně zajímavá byla i zatím poslední odjetá zkouška s pořadovým číslem čtyři. roman Kresta zatáhl a zkoušku vyhrál. Druhý byl se ztrátou 1,2 vteřiny Pech. Valda skončil třetí a na Krestu Ztratil 6,5 vteřiny. Celkové výsledky po RZ4 najdete v tabulce. VÝSLEDKY PO RZ4
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 15:17,8 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +0,1 3. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +8,1 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +19,7 5. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +25,0 6. Orsák Jaroslav - Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +31,1 7. Běhálek Daniel - Černohorský Petr Subaru Impreza STi N12B +39,4 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +52,2 9. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +59,4 10. Votava Jan - Synáč František Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,2
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?