AKTUALIZACE CÍL: Posádka modrožlutého Mitsubishi Lancer EVO IX uhájila vítězství před smečkou es dvoutisícovek. Králem dvoukolek Brynda
Slunečné počasí, neuvěřitelné vedro a další souboj o body do Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v Rally. To je Agrotec Rally Hustopeče 2010.
Další pronásledovatelé Pecha - Pavel Valoušek a Roman Kresta mocně tahali, ale Pecha dohonit nedokázali. Rozdíl mezi nimi a Pechem byl vždycky naprosto minimální.
Jedinou změnou v dalším pořadí je posun Štajfa na sedmé místo před Trinera. Trošku zklamáním je až deváté místo pravidelného účastníka ME, Antonína Tlusťáka s Fabií s2000
Dvoukolky vyhrál Petr Brynda se Štěpáenm Palivcem a Cliem R3. Mocný finiš předvedl Jan Černý, a vybojoval druhé místo. Deset vteřin na Černého ztratil třetí Skoupil a na Kneifela zůstalo až místo čtvrté.
Dnes dalšími odstoupivšími jedzci byli Vlček (motor), Liška (brzdy), Achs (převodovka) a Otto
Další soutěží je Rally Bohemia 2.-4. července
Výsledky v cíli
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 1:36:36,5 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +8,9 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +24,0 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +2:08,7 5. Běhálek Daniel / Černohorský P. Subaru Impreza STi N12B +4:54,7 6. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +5:20,9 7. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +5:22,0 8. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +5:46,6 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +6:21,2 10. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +7:33,7
Výsledky po RZ 11
Po první části dnešního dne, je ve vedení Pech. S produkčním Mitsubishi zatím ujíždí všem konkurentům na es dvoutisícovkách.
Nejlépe se vyspal na dnešní etapu Pech, když zvítězil ve všech třech ranních RZ. Dva druhé časy zajel Valda, jeden Kresta. V dalším pořadí se dostal na šesté místo Arazim, když předjel Trinera a Vojtěch Štajf se dostal na místo sedáté, když předjel Barvíka.
Ve dvoukolkách vede nadále Brynda. O druhé místo svádějí obrovský souboj Kneifel se Suzuki, Skoupil s Fiatem, Jan černý s Citroenem.
Dnes odstoupil Chmielewski na technickou závadu (převodovka) v RZ 11 a na stejné zkoušce se poroučel i Marcel Tuček také na technickou závadu.
Výsledky po RZ11
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 1:06:36,6 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +14,9 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +27,9 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:34,2 5. Běhálek Daniel / Černohorský P. Subaru Impreza STi N12B +3:34,7 6. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +4:20,0 7. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +4:27,2 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +4:40,5 9. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +4:49,9 10. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +5:26,3 Výsledky po RZ8:Druhá sekce páteční etapy trochu zamíchala pořadím na špičce. V čele je po osmi testech Václav Pech. Za ním jsou ak seřazeni Valoušek s Krestou. Rozestupy jsou minimální. Výsledky po RZ8
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX 41:23,0 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +6,2 3. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +18,5 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:02,3 5. Běhálek Daniel - Černohorský Petr Subaru Impreza STi N12B +2:24,7 6. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +2:58,4 7. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +3:00,0 8. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +3:10,1 9. Barvík Vladimír - Gabrhelík Pavel Mitsubishi Lancer Evo IX +3:29,4 10. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +4:14,7Výsledky po RZ4:Krátce po půl páté odpoledne odstartovala první rychlostní zkouška. Vyhrál ji Václav Pech, s minimálním náskokem před Krestou a Tarabusem. Průběžný lídr MMČR Pavel Valoušek si připsal "až" čtvrtý čas. Rozestupy však byly minimální. Na jedničce se také po havárii se soutěží rozloučil Míra Jakeš. Druhý test byl z bezpečnostních důvodů zrušen, takže se závodilo opět až na RZ3. Tu vyhrál Valda s Fabií S2000. Jeho dva pronásledovatelé v průběžném pořadí MMČR - Kresta a Pech zajeli na této RZ stejný čas. Celkově však stále vedl Pech před Krestou. Valoušek se díky vyhrané RZ posunul na třetí příčku.Neméně zajímavá byla i zatím poslední odjetá zkouška s pořadovým číslem čtyři. roman Kresta zatáhl a zkoušku vyhrál. Druhý byl se ztrátou 1,2 vteřiny Pech. Valda skončil třetí a na Krestu Ztratil 6,5 vteřiny. Celkové výsledky po RZ4 najdete v tabulce. VÝSLEDKY PO RZ4
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 15:17,8 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +0,1 3. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +8,1 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +19,7 5. Štajf Vojtěch - Dolečková Marcela Subaru Impreza STi N15 +25,0 6. Orsák Jaroslav - Vajík Karel Mitsubishi Lancer Evo IX +31,1 7. Běhálek Daniel - Černohorský Petr Subaru Impreza STi N12B +39,4 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +52,2 9. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi N12 +59,4 10. Votava Jan - Synáč František Mitsubishi Lancer Evo IX +1:05,2
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.