Jaromír Tarabus: V Hustopečích snad zajedeme lépe než loni

Tarabus, Jaromír
Tarabus, Jaromír, foto: Czech Ford Rally Team
iAdam 10. června 2010 20:16
Sdílej:

Po třítýdenní pauze se posádka Czech Ford Rally Teamu Jaromír Tarabus a Daniel Trunkát chystá na další start v Mediasport Mezinárodním mistrovství České republiky v rally. I ve čtvrtém podniku šampionátu, Rally Hustopeče (11. – 12. června), se posádka Fordu Fiesta S2000 pokusí bojovat o přední příčky. V rámci přípravy na Rally Hustopeče využije Czech Ford Rally Team a Jaromír Tarabus s Danielem Trunkátem možnosti zúčastnit se čtvrtečního shakedownu v Popicích, který organizují pořadatelé soutěže. Tým tu před startem Rally Hustopeče vyzkouší a doladí auto. Jaromír Tarabus využije shakedown také k tomu, aby se po třítýdenní závodní pauze před soutěží rozjel.

V Rally Hustopeče bude Jaromír Tarabus startovat teprve podruhé v kariéře. Při svém prvním startu v loňské sezoně držel čtvrté místo průběžného pořadí, když přišla havárie, která čtyři rychlostní zkoušky před cílem rally předčasně ukončila jeho účinkování v soutěži. Cíle posádky Czech Ford Rally Teamu pro letošní ročník Rally Hustopeče jsou jasné: bojovat o čelní příčky pořadí a získat důležité body do hodnocení šampionátu.Jaromír Tarabus, jezdec Czech Ford Rally Teamu: „Cíle zůstávají i před Rally Hustopeče stejné jako před ostatními soutěžemi. Chtěli bychom potrápit kluky vepředu, což se nám bohužel zatím moc nedařilo, a dosáhnout co nejlepšího umístění. V Rally Hustopeče jsem startoval v loňské sezoně vůbec poprvé a to pro nás tato soutěž skončila havárií, takže doufáme, že letošní výsledek bude lepší. Rychlostní zkoušky jsou v okolí Hustopečí spíš rovnější s řadou pravoúhlých zatáček a s horizonty, což není zrovna moje nejoblíbenější kombinace. Ale věřím, že tratě budou naší Fiestě S2000 vyhovovat a že bude bez problému fungovat. Proto se zúčastníme také čtvrtečního shakedownu v Popicích, abychom auto ještě před startem soutěže vyzkoušeli a doladili.“

Jaromír Tarabus s Danielem Trunkátem mají před startem čtvrtého podniku MMČR rally na kontě 64 bodů a drží čtvrté místo. V letošní sezoně vybojovali ve ‚velkém‘ mistrovství dvě třetí místa (Valašská rally a Rally Šumava) a jedno čtvrté (Rally Český Krumlov). K nim přidali druhé místo ze startu v Rallysprintu Kopná.Rally Hustopeče startuje v pátek 11. června v 16:00 hodin na náměstí v Hustopečích. Pořadatelé pro účastníky soutěže připravili 181 kilometrů rychlostních zkoušek. Cíl rally je plánován na sobotu 12. června v 16:21 hodin.Veškeré informace o posádce Jaromír Tarabus a Daniel Trunkát naleznete na jejích webových stránkách www.tarabus.cz.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.