Přesně v polovině letošního termínového kalendáře seriálu Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally, se nachází VI. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče, která je letošním čtvrtým podnikem MMČR. Na startovní rampu jihomoravského klání se postaví se startovním číslem 3 v barvách Mogul Racing Teamu také obhájci loňského vítězství Roman Kresta a Petr Gross.
Romanovi s Petrem se podařilo na předchozí soutěži v Českém Krumlově zvítězit a připsat tak na své konto důležité body v boji o obhajobu mistrovských titulů z posledních dvou sezón. Nyní se však již luhačovicko - boleslavská dvojice musí soustředit na nadcházející podnik."Hustopeče jsou pro nás dalším velmi důležitým závodem. Auto jsme po Krumlově kompletně překontrolovali a připravili, jako na každý jiný podnik," uvádí k nadcházející soutěži Roman Kresta. "Pojedeme stejnou specifikaci jako v Krumlově, bez zásadních změn. Nicméně vše jsme podřídili znovu maximální snaze uspět."
"Rádi bychom zopakovali výkon z Krumlova, ale bude to znovu velký boj o desetiny s našimi největšími soupeři," říká před soutěží Petr Gross. "Hustopečská soutěž má svá specifika a osobně jsem rád, že se umoudřilo počasí, protože pokud by mělo pršet myslím, že by tratě byly asi hodně rozbité a plné nečistot. Takto bude soutěž dle mého názoru příjemnější jak pro posádky, tak i pro pořadatele a diváky," dodává. Tým absolvoval v úterý krátký funkční test a plánuje také účast na oficiálním shakedownu."Rádi bychom pozdravili všechny fanoušky a pozvali je na soutěž do Hustopečí. Předpověď počasí je příznivá a čeká nás tak snad pěkný soutěžní víkend," uzavírají Roman s Petrem povídání před soutěží.VI. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče startuje v pátek 11. 6. v 16 hodin v Hustopečích na Dukelském náměstí, v cíli je první vůz očekáván na stejném místě v sobotu 12. 6. v 16:21 hodin.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?