Nečekané vyvrcholení nastalo po poslední RZ. Vyhrál Odložilík s Xsarou WRC. Kahle po poslední RZ odstoupil na poruchu motoru.
Velká bitva po celý závod se dnes odehrávala na tratích Rally Lužické hory. Ve druhé části soutěže se bojovalo o vítězství na ostří nože. Kahle vyhrál ze zbývající čtyř rychlostních zkoušek , tři. Do cíle poslední ovšem dojel se ztrátou šesti minut s porouchaným motorem. Je nutno říci, že na prvních třech místech v cíli každé z rychlostních zkoušek byl největší rozdíl dvě vteřiny. A dodestátého místa to také nebylo jinak.
Vítězem se stal Roman Odložilík se svým bratrem na sedadle spolujezdce a překvapivě s vozem Citroenem Xsara WRC. Druhý skončil Jan Štěpánek s Octavií WRC a třetí byl Peták s Peugeotem 207 S2000. Čtvrté místo je dobrým výsledkem Petra Trnovce s devítkovým Lancerem, stejně tak páté místo Vlčka se stejným vozem.
Dvoukolky opanoval po odstoupení Dohnala s poruchou motoru, nového motoru, jeho Clia, Petr Brynda s Cliem R3. Druhý byl Václav Dunovský s Ignisem S1600 a třetí Lukáš Pondělíček, kterému se konečně podařilo dostat novou C2 S1600 do cíle soutěže.
Výsledky v cíli:
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík R. - Odložilík P. Citroen Xsara WRC 41:03,0 --- 2. Štěpánek J. - Omelka M. Škoda Octavia WRC +3,3 3. Peták J. - Benešová A. Peugeot 207 S2000 +1:15,1 4. Trnovec P. - Staněk M. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:42,8 5. Vlček M. - Švajda P. Mitsubishi Lancer Evo IX +1,:46,1 6. Pantálek M. . Vilímek P. Škoda Fabia WRC +1:47,5 7. Kurka T. - Müller J. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:50,5 8. Semerád J. - Ceplecha B. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:51,1 9. Bujáček M. - Král. J. Mitsubishi Lancer Evo IX +2:0,7,8 10. Tošovský J. . Ernst M. Mitsubishi Lancer Evo IX +2:15,7
Soutěž je poznamenána mnohými odstoupeními a volnými průjezdy. Po RZ3 vede Štěpánek, jen vteřinu a sedm desetin je druhý Kahle s Octavií WRC. Třetí je s Xsarou WRC Odložilík + 3,2. Čtvrtý je Semerád sen. a pátý Peták. Překvapivě šestý je Skotnický Martin Vlček. Hned za ním je milan pantálek s Fabií WRC.
Dvoukolky vede Dohnal s Cliem S1600, Druhý je Brynda s Cliem R3 a třetí Pondělíček s C2 S1600.
Do Rz 1 neodstartovali Firla (motor) Sýkora (diferenciál) v RZ1 odstoupili Beránek a Fiala , Citroen C2R2pro havárii, Kašík (poloosa), Hanák (motor) Nešpor a Michalík (převodovka). Ve druhé a třetí Rz se opět bouralo. Tetokrát havarovali Matěj Ehl a Lubomír Tenkl. Na technikcé problémy odstoupil Štefan, prasklá poloosa zastavila Jana Černého.
Výsledky po RZ3
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Štěpánek J. - Omelka M. Škoda Octavia WRC 16:13,6 --- 2. Kahle M. - Doerr Ch. Škoda Octavia WRC +1,7 3. Odložilík R. - Odložilík P. Citroen Xsara WRC +3,2 4. Semerád J. - Ceplecha B. Mitsubishi Lancer Evo IX +15,3 5. Peták J. - Benešová A. Peugeot 207 S2000 +29,7 6. Vlček M. - Švajda P. Mitsubishi Lancer Evo IX +30,7 7. Pantálek M. . Vilímek P. Škoda Fabia WRC +35,4 8. Trnovec P. - Staněk M. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:40,9 9. Pátl J. - Volf J. Mitsubishi Lancer Evo IX +38,3 10. Dohnal J. . Škardová M. Renault Clio S1600 +5:51,5 1. F2
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?