Nečekané vyvrcholení nastalo po poslední RZ. Vyhrál Odložilík s Xsarou WRC. Kahle po poslední RZ odstoupil na poruchu motoru.
Velká bitva po celý závod se dnes odehrávala na tratích Rally Lužické hory. Ve druhé části soutěže se bojovalo o vítězství na ostří nože. Kahle vyhrál ze zbývající čtyř rychlostních zkoušek , tři. Do cíle poslední ovšem dojel se ztrátou šesti minut s porouchaným motorem. Je nutno říci, že na prvních třech místech v cíli každé z rychlostních zkoušek byl největší rozdíl dvě vteřiny. A dodestátého místa to také nebylo jinak.
Vítězem se stal Roman Odložilík se svým bratrem na sedadle spolujezdce a překvapivě s vozem Citroenem Xsara WRC. Druhý skončil Jan Štěpánek s Octavií WRC a třetí byl Peták s Peugeotem 207 S2000. Čtvrté místo je dobrým výsledkem Petra Trnovce s devítkovým Lancerem, stejně tak páté místo Vlčka se stejným vozem.
Dvoukolky opanoval po odstoupení Dohnala s poruchou motoru, nového motoru, jeho Clia, Petr Brynda s Cliem R3. Druhý byl Václav Dunovský s Ignisem S1600 a třetí Lukáš Pondělíček, kterému se konečně podařilo dostat novou C2 S1600 do cíle soutěže.
Výsledky v cíli:
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík R. - Odložilík P. Citroen Xsara WRC 41:03,0 --- 2. Štěpánek J. - Omelka M. Škoda Octavia WRC +3,3 3. Peták J. - Benešová A. Peugeot 207 S2000 +1:15,1 4. Trnovec P. - Staněk M. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:42,8 5. Vlček M. - Švajda P. Mitsubishi Lancer Evo IX +1,:46,1 6. Pantálek M. . Vilímek P. Škoda Fabia WRC +1:47,5 7. Kurka T. - Müller J. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:50,5 8. Semerád J. - Ceplecha B. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:51,1 9. Bujáček M. - Král. J. Mitsubishi Lancer Evo IX +2:0,7,8 10. Tošovský J. . Ernst M. Mitsubishi Lancer Evo IX +2:15,7
Soutěž je poznamenána mnohými odstoupeními a volnými průjezdy. Po RZ3 vede Štěpánek, jen vteřinu a sedm desetin je druhý Kahle s Octavií WRC. Třetí je s Xsarou WRC Odložilík + 3,2. Čtvrtý je Semerád sen. a pátý Peták. Překvapivě šestý je Skotnický Martin Vlček. Hned za ním je milan pantálek s Fabií WRC.
Dvoukolky vede Dohnal s Cliem S1600, Druhý je Brynda s Cliem R3 a třetí Pondělíček s C2 S1600.
Do Rz 1 neodstartovali Firla (motor) Sýkora (diferenciál) v RZ1 odstoupili Beránek a Fiala , Citroen C2R2pro havárii, Kašík (poloosa), Hanák (motor) Nešpor a Michalík (převodovka). Ve druhé a třetí Rz se opět bouralo. Tetokrát havarovali Matěj Ehl a Lubomír Tenkl. Na technikcé problémy odstoupil Štefan, prasklá poloosa zastavila Jana Černého.
Výsledky po RZ3
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Štěpánek J. - Omelka M. Škoda Octavia WRC 16:13,6 --- 2. Kahle M. - Doerr Ch. Škoda Octavia WRC +1,7 3. Odložilík R. - Odložilík P. Citroen Xsara WRC +3,2 4. Semerád J. - Ceplecha B. Mitsubishi Lancer Evo IX +15,3 5. Peták J. - Benešová A. Peugeot 207 S2000 +29,7 6. Vlček M. - Švajda P. Mitsubishi Lancer Evo IX +30,7 7. Pantálek M. . Vilímek P. Škoda Fabia WRC +35,4 8. Trnovec P. - Staněk M. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:40,9 9. Pátl J. - Volf J. Mitsubishi Lancer Evo IX +38,3 10. Dohnal J. . Škardová M. Renault Clio S1600 +5:51,5 1. F2
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.