On-line: Akutializace 17:49 Vítězem Rally Šumava se stal Pavel Valoušek s Zdeňkěm Hrůzou. Kresta druhý.
Pavel Valoušek s Petrem Hrůzou se Škodou Fabií S2000 Škoda Delimax Teamu se stali vítězi letošní Rally Šumava. Po celý den vedli souboj s Romanem Krestou na Peugeotu. V cíli je dělilo šest vteřin. Třetí místo patří Jaromíru Tarabusovi s Fiestou S2000, čtvrtý je Václav Pech. Orsák neudržel místo páté, když měl defekt. Pátý tak skončil Štajf se Subaru. Sedmý byl Peták, osmý Triner, devátý Arazim. Na desáté místo se dostal Jake, protože Běhálka zastavila spojka. Rally Dokončilo 29 posádek.
A5 vyhrává Bernatík před Hodaňem, A6 vyhrává po velké bitvě o sedm vteřin Skoupil před Kneifelem, A7 dojela pouze Fiesta Fišera, N2 vyhrál Vladyka, N3 Smémakl minutu před Radou.
Výsledky Cíl
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 1:36:31,8 2. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +6,0 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +2:25,3 4. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +2:36,4 5. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti +4:07,4 6. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX +4:34,1 7. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +5:01,8 8. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti +5:05,7 9. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +5:30,5 10. Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +6:00,6
Nejlépe se do slunečného rána probudil Pavel Valoušek, když první dvě Rz dnešního dne vyhrál. Kresta vyhrál desátou, ale jedenáctou opět Valoušek. Na druhém místě tak Kresta ztrácí na Valouška 7,5 vteřiny.Třetí je Tarabus, který má ale problémy s motorem a přijel do časovky po pět minut později. Problémy měl také Pech, když jeho Lancer jede pouze s pohonem zadních kol, takže mechanici v servisu budou mít plno práce. Velká bitva je o sedmé místo, kde závodí mezi sebou Běhálek, Triner, Arazim a Peták.Před námi jsou poslední čtyři RZ.
Nějaký problém an RZ 11 má Tuček, ztratil téměř čtyři minuty.Dnes odstoupil Votava a a Sojka.
Výsledky po RZ 11
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 1:12:05,0 2. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +7,5 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:09,9 4. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +2:18,8 5. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX +2:42,4 6. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti +3:13,1 7. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +3:38,6 8. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +3:44,8 9. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +3:56,6 10. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti +3:58,3
Do slunečného odpoledne odtartovalo 49 posádek do první etapy náročné soutěže. Již na Čínovském okruhu se ze soutěže s porouchanou převodovkou poroučel Tlusťák, ve stejné zkoušce skončil i Černý, když nevydržela poloosa jeho C2R2, což je velká škoda. Na druhé rychlostní zkoušce skončil i Landa pro poruchu transmisí. Ve stejné zkoušce odstupuje Šlehofer pro poruchu motoru Punta S1600. Na třetí RZ opět otočila zády k Ponďovi jeho C2, když přestala fungovat palivová soustava.
Po čtvrté RZ vedl Valoušek, jen o 1,9 před Krestou. Na třetí místě jedoucí Pech ztrácel u 17,6 a čtvrtý Tarabus téměř devatenáct. Pátý je Orsák už s téměř minutovou ztrátou. Zanedlouho přineseme výsledky po první etapě.
Ve druhém kole RZ se zadařilo Tarabusovi, když předjel Pecha. Také se zadařilo Štajfovi, když se posunul před Petáka. Stejně tak Běhálek se posunul před Trinera. V soutěži pokračuje 38 posádek.
A6 vede Skoupil o šest vteřin před Vlčkem, A7 vede Fišer s Fiestoi, A5 vede Bernatík před Šaškem. N2 vede Dan Vladyka, N3 vede Egon Smékal
Výsledky po I.Etapě
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 47:06,4 2. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +3,5 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +31,8 4. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +40,2 5. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:47,6 6. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti +2:18,3 7. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +2:18.9 8. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +2:34,2 9. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +2:35,5 10. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti +2:35,5Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?