Mogul Rally Šumava 2010: Vítězem zaslouženě Valoušek

Valoušek, Pavel - Hrůza, Zdeněk
Valoušek, Pavel - Hrůza, Zdeněk, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
RallyZone.cz 16. dubna 2010 20:43
Sdílej:

On-line: Akutializace 17:49 Vítězem Rally Šumava se stal Pavel Valoušek s Zdeňkěm Hrůzou. Kresta druhý.

Pavel Valoušek s Petrem Hrůzou se Škodou Fabií S2000 Škoda Delimax Teamu se stali vítězi letošní Rally Šumava. Po celý den vedli souboj s Romanem Krestou na Peugeotu. V cíli je dělilo šest vteřin. Třetí místo patří Jaromíru Tarabusovi s Fiestou S2000, čtvrtý je Václav Pech. Orsák neudržel místo páté, když měl defekt. Pátý tak skončil Štajf se Subaru. Sedmý byl Peták, osmý Triner, devátý Arazim. Na desáté místo se dostal Jake, protože Běhálka zastavila spojka. Rally Dokončilo 29 posádek.

A5 vyhrává Bernatík před Hodaňem, A6 vyhrává po velké bitvě o sedm vteřin Skoupil před  Kneifelem, A7 dojela pouze Fiesta Fišera, N2 vyhrál Vladyka, N3 Smémakl minutu před Radou.

Výsledky Cíl

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk    Škoda Fabia S2000  1:36:31,8     2.   Kresta Roman / Gross Petr    Peugeot 207 S2000 +6,0     3.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel    Ford Fiesta S2000 +2:25,3     4.   Pech Václav / Uhel Petr    Mitsubishi Lancer EVO IX +2:36,4     5.   Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela    Subaru Impreza Sti +4:07,4     6.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel   Mitsubishi Lancer EVO IX +4:34,1     7.    Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000 +5:01,8     8.    Triner Emil / Achsová Kateřina    Subaru Impreza Sti   +5:05,7     9.   Arazim Václav  / Gál Julius    Mitsubishi Lancer EVO IX +5:30,5    10.   Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš    Mitsubishi Lancer EVO IX +6:00,6

 

 

Nejlépe se do slunečného rána probudil Pavel Valoušek, když první dvě Rz dnešního dne vyhrál. Kresta vyhrál desátou, ale jedenáctou opět Valoušek. Na druhém místě tak Kresta ztrácí na Valouška  7,5 vteřiny.Třetí je Tarabus, který má ale problémy s motorem a přijel do časovky po pět minut později. Problémy měl také Pech, když jeho Lancer jede pouze s pohonem zadních kol, takže mechanici v servisu budou mít plno práce. Velká bitva je o sedmé místo, kde závodí mezi sebou Běhálek, Triner, Arazim a Peták.Před námi jsou poslední čtyři RZ.

Nějaký problém an RZ 11 má Tuček, ztratil téměř čtyři minuty.Dnes odstoupil Votava a a Sojka. 

Výsledky po RZ 11

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk    Škoda Fabia S2000  1:12:05,0     2.   Kresta Roman / Gross Petr    Peugeot 207 S2000 +7,5     3.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel    Ford Fiesta S2000 +1:09,9     4.   Pech Václav / Uhel Petr    Mitsubishi Lancer EVO IX +2:18,8     5.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel   Mitsubishi Lancer EVO IX +2:42,4     6.   Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela    Subaru Impreza Sti +3:13,1     7.   Běhálek Dan / Černohorský Petr    Subaru Impreza STi  +3:38,6     8.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000   +3:44,8     9.   Arazim Václav  / Gál Julius    Mitsubishi Lancer EVO IX +3:56,6    10.   Triner Emil / Achsová Kateřina    Subaru Impreza Sti +3:58,3

 

Do slunečného odpoledne odtartovalo 49 posádek do první etapy náročné soutěže. Již na Čínovském okruhu se ze soutěže s porouchanou převodovkou poroučel Tlusťák, ve stejné zkoušce skončil i Černý, když nevydržela poloosa jeho C2R2, což je velká škoda. Na druhé rychlostní zkoušce skončil i Landa pro poruchu transmisí. Ve stejné zkoušce odstupuje Šlehofer pro poruchu motoru Punta S1600. Na třetí RZ opět otočila zády k Ponďovi jeho C2, když přestala fungovat palivová soustava.

Po čtvrté RZ vedl Valoušek, jen o 1,9 před Krestou. Na třetí místě jedoucí Pech ztrácel u 17,6 a čtvrtý Tarabus téměř devatenáct. Pátý je Orsák už s téměř minutovou ztrátou. Zanedlouho přineseme výsledky po první etapě.

Ve druhém kole RZ se zadařilo Tarabusovi, když předjel Pecha. Také se zadařilo Štajfovi, když se posunul před Petáka. Stejně tak Běhálek se posunul před Trinera. V soutěži pokračuje 38 posádek.

A6 vede Skoupil o šest vteřin před Vlčkem, A7 vede Fišer s Fiestoi, A5 vede Bernatík před Šaškem. N2 vede Dan Vladyka, N3 vede Egon Smékal 

 

Výsledky po I.Etapě

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk    Škoda Fabia S2000  47:06,4     2.   Kresta Roman / Gross Petr    Peugeot 207 S2000 +3,5     3.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel    Ford Fiesta S2000 +31,8     4.   Pech Václav / Uhel Petr    Mitsubishi Lancer EVO IX +40,2     5.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel   Mitsubishi Lancer EVO IX +1:47,6     6.   Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela    Subaru Impreza Sti +2:18,3     7.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000 +2:18.9     8.   Arazim Václav / Gál Julius    Mitsubishi Lancer EVO IX   +2:34,2     9.   Běhálek Dan / Černohorský Petr    Subaru Impreza STi  +2:35,5    10.   Triner Emil / Achsová Kateřina    Subaru Impreza Sti +2:35,5

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.