Výtečný výkon okořeněný vítězstvím podala posádka Škoda Delimax týmu Valoušek – Hrůza na Valašské rally, prvním podniku Mezinárodního mistrovství ČR.
Dvoudenní soutěž se rozhodovala až do poslední rychlostní zkoušky, přičemž v jednotlivých erzetách dělily první tři jezdce – Valouška, Pecha a Krestu mnohdy jen desetiny sekundy! Až v posledním měřeném úseku předstihl Valoušek do té doby vedoucího Pecha a po odstoupení Kresty v poslední erzetě se na třetí místo posunul Tarabus.Josef Kopecký, šéf týmu Škoda Delimax: „Co si více přát, díky společnostem Škoda Auto a Delimax máme skvělý projekt, perfektní tým, špičkovou posádku a k tomu vítězství na úvod. Všichni jsme moc spokojení, přípravy na soutěž byly časově velmi náročné. Chtěl bych všem v týmu poděkovat za profesionální výkon a oběma pilotům za perfektní premiéru.“
Pavel Valoušek: „Byl to krásný závod do poslední chvíle, všichni neustále zrychlovali. Asi jsme mohli jet ještě rychleji, ale na začátek jsme nechtěli příliš riskovat. Chtěl bych tímto vítězstvím poděkovat všem, kdo se na projektu Škoda Delimax týmu podílejí, čeká nás ještě spousta práce, již teď se však těšíme na další závody.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?