6. 2. 2010 se konalo v Želivy nedaleko Humpolce školení jezdců K4 Poháru České republiky v rally.
Pro letošní ročník nebývale obsáhlého kalendáře poháru, který čítá devět podniků, bylo přijato pět desítek převážně nových uchazečů o licenci. Jednotlivé podniky převážně kopírují sprinterský šampionát a prvním bude dubnová Horácká rally Třebíč (2. – 3. 4. 2010). Jediná změna může nastat v termínu konání rallysprintu Kopná, jehož termín je stanoven na již stanovený termín parlamentních voleb 2010 a zřejmě se přesune na termín jiný.Seznam jezdců s licencí K4 PČR v rally 2010: Ambroz MilanBeránek PavelDostál JanDrmla MiroslavHalfar MartinHlaváč PavelHorák IvanHorák MichalHrachovec MartinChovanec AlexandrJanecký JiříJaníček TomášJaníčková VeronikaJanota TomášJirsa MiloslavKabourek DanielKaras JosefKareš PavelKastner JaroslavKortus MiroslavKrejčíř VladislavKrutil LukášKryštof RadimMacháček TomášMandaus JosefMichálek JaromírMíka ZdeněkMorkus VlastimilMoštěk LadislavMozola BořivojMozola OndřejNedbal PetrOdvrša JiříOvčáček IvoPecháček PetrPokorný MichalPtáček DaliborŘezníček MarcelSitný StanislavStudénka OndřejŠmíd MartinTatýrek BronislavTippeltová KateřinaVáchal JiříVáňa PavelVojta PetrVopařil MartinVybíral IvoŽůrek Miroslav
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.