6. 2. 2010 se konalo v Želivy nedaleko Humpolce školení jezdců K4 Poháru České republiky v rally.
Pro letošní ročník nebývale obsáhlého kalendáře poháru, který čítá devět podniků, bylo přijato pět desítek převážně nových uchazečů o licenci. Jednotlivé podniky převážně kopírují sprinterský šampionát a prvním bude dubnová Horácká rally Třebíč (2. – 3. 4. 2010). Jediná změna může nastat v termínu konání rallysprintu Kopná, jehož termín je stanoven na již stanovený termín parlamentních voleb 2010 a zřejmě se přesune na termín jiný.Seznam jezdců s licencí K4 PČR v rally 2010: Ambroz MilanBeránek PavelDostál JanDrmla MiroslavHalfar MartinHlaváč PavelHorák IvanHorák MichalHrachovec MartinChovanec AlexandrJanecký JiříJaníček TomášJaníčková VeronikaJanota TomášJirsa MiloslavKabourek DanielKaras JosefKareš PavelKastner JaroslavKortus MiroslavKrejčíř VladislavKrutil LukášKryštof RadimMacháček TomášMandaus JosefMichálek JaromírMíka ZdeněkMorkus VlastimilMoštěk LadislavMozola BořivojMozola OndřejNedbal PetrOdvrša JiříOvčáček IvoPecháček PetrPokorný MichalPtáček DaliborŘezníček MarcelSitný StanislavStudénka OndřejŠmíd MartinTatýrek BronislavTippeltová KateřinaVáchal JiříVáňa PavelVojta PetrVopařil MartinVybíral IvoŽůrek Miroslav
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?