Škoda Auto pokračuje ve svém projektu Fabia Super 2000 vytvořením českého rally týmu. Jeho partnerem bude společnost Delimax, český výrobce potravin.
S vozem Fabia Super 2000 bude v rámci Mezinárodního mistrovství České republiky hájit barvy týmu perspektivní posádka Pavel Valoušek se spolujezdcem Zdeňkem Hrůzou.Šéf týmu Škoda Motorsport Michal Hrabánek k připravované aktivitě poznamenává: "Projekt Fabia Super 2000 je od počátku zaměřen na dvě stěžejní linie – sportovní a zákaznickou, s cílem nasazovat vůz Fabia Super 2000 jak na mezinárodní, tak na národní úrovni v jednotlivých zemích. Po úspěšném roce 2009, nastartování podpory a zapojení importérů vozů Škoda do projektu v zemích jako je Velká Británie, Itálie, Francie či Švédsko, jde o další logický krok v naší strategii – posunout projekt Fabia Super 2000 na domácí trh. Těší nás, že se s naší podporou podařilo najít možnost, jak představit vůz českým fanouškům."
"Společnost Delimax podporuje Pavla se Zdeňkem dlouhodobě a navazuje na úspěšné loňské spolupůsobení. Chtěli jsme proto pro oba jezdce připravit takové podmínky, které jim umožní kvalitně reprezentovat naše obchodní značky Jan Varmuža a St. Johann a zároveň se pokusit dosáhnout sportovního úspěchu. To bez špičkového vozu, jakým je Škoda Fabia Super 2000, není v dnešní době již možné," sdělil Ing. Jan Vrba, generální ředitel společnosti Delimax, a.s.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?