Známá společnost K.I.T. Racing už má ve svých dílnách Fabii S2000.
Pojede Jaroslav Orsák v nové sezóně Fabii S2000?
Známá Napajedelská společnost K.I.T. Racing už má ve svých dílnách Fabii S2000.
Nedávno byla z Mladé Boleslavi dovezena Škoda Fabia S2000 do Zlínského K.I.T. Racingu. Jedná se o karoserii s číslem 22. Tedy nový stroj v bílé barvě.
Na konkurenčním webu se objevily fotografie této Fábie s polepem Orsák - Vajík na sklech a blatnících. Můžeme tedy jen spekulovat, zda to něco znamená. Po zisku titulu ve sprintovém mistrovství se přesunuje posádka Orsák - Vajík do Fabie S2000 a pojede s ní kompletní český mistrák?
Další informací je, že vozidlo absolvuje Rally Monte Carlo (IRC) 2010. Kdo připadá za její volant? Pavel Valoušek - vzhledem k tomu, že jsou peníze až na prvním místě, tak to není příliš pravděpodobné. Miroslav Tarabus - loni jel s Fiatem Punto S2000 soutěže MS, Fabii si osahal na Vsetíně, ale spíše to vypadá jen na MMČR. Josef Béreš - opět ty peníze. Guy Wilks, nebo že by Toni Gardemeister? Vyskytly se takové spekulace, že Toni se vrací. Feddy Loix nebo třeba Wittmann jr. ?
Necháme se překvapit. Monte Carlo 2010 startuje 19. ledna. Do té doby bude určitě minimálně jedna ze dvou otázek zodpovězena.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?