Na letošním Pražském Rallysprintu poveze startovní číslo 23 pilot týmu Pubblicita Racing Petr Hozák. Vedle klatovského jezdce tentokrát na pravou sedačku Mitsubishi Lancer Evo IX z dílen Sherlog Racing usedne populární přední český odborník na „hubnutí“ Ing. Petr Havlíček. „Rally si vyzkouším poprvé v životě a moc se na start Pražského Rallysprintu těším. Bude to určitě zajímavá zkušenost plná adrenalinu a emocí a pevně věřím, že dokážeme s Petrem zahřát nejednoho fanouška tohoto krásného sportu,“ sdělil svá očekávání Ing. Petr Havlíček.
I Petr Hozák chce pojmout celý závod jako show a o tom svědčí i slova pilota: "Letos jsme se moc nesvezli, ale moc nás těší, že jsme dokázali zajet několik pěkných dílčích výsledků, které nám dávají sílu do dalších jednání na příští sezonu. Přesvědčili jsme se o tom, že máme na to jezdit v absolutní špičce, takže věřím, že se nám podaří sehnat silného partnera a dílčí výsledky změnit na stálé. Teď je ale před námi Praha, kde chceme s Petrem pobavit nejen sebe, ale i diváky za přízeň, kterou nám celou sezonu věnují. Vzhledem k obrovské konkurenci s rychlejší technikou WRC a S2000 ani nemá cenu hnát se někam dopředu, takže pojedu v klidu a doufám, že budu dělat radost nám i fanouškům, kteří se přijdou na rally podívat."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?