Na letošním Pražském Rallysprintu poveze startovní číslo 23 pilot týmu Pubblicita Racing Petr Hozák. Vedle klatovského jezdce tentokrát na pravou sedačku Mitsubishi Lancer Evo IX z dílen Sherlog Racing usedne populární přední český odborník na „hubnutí“ Ing. Petr Havlíček. „Rally si vyzkouším poprvé v životě a moc se na start Pražského Rallysprintu těším. Bude to určitě zajímavá zkušenost plná adrenalinu a emocí a pevně věřím, že dokážeme s Petrem zahřát nejednoho fanouška tohoto krásného sportu,“ sdělil svá očekávání Ing. Petr Havlíček.
I Petr Hozák chce pojmout celý závod jako show a o tom svědčí i slova pilota: "Letos jsme se moc nesvezli, ale moc nás těší, že jsme dokázali zajet několik pěkných dílčích výsledků, které nám dávají sílu do dalších jednání na příští sezonu. Přesvědčili jsme se o tom, že máme na to jezdit v absolutní špičce, takže věřím, že se nám podaří sehnat silného partnera a dílčí výsledky změnit na stálé. Teď je ale před námi Praha, kde chceme s Petrem pobavit nejen sebe, ale i diváky za přízeň, kterou nám celou sezonu věnují. Vzhledem k obrovské konkurenci s rychlejší technikou WRC a S2000 ani nemá cenu hnát se někam dopředu, takže pojedu v klidu a doufám, že budu dělat radost nám i fanouškům, kteří se přijdou na rally podívat."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?