Světlo světa spatřil předběžný kalendář soutěží příštího ročníku MMČR a MČR ve sprintrally, prozatím bez konkrétních termínů, o kterých se stále jedná.
V příští sezoně se můžeme těšit na sedm soutěží velkého mistráku a devět soutěží ve sprintrally, kam se vrací rally v Pačejově.
Do MMČR byly zařazeny tyto soutěže – Valašská rally, rally Šumava, rally Hustopeče, rally Český Krumlov, rally Bohemia, Barum rally a rally Příbram. A do kalendáře sprintrally tyto soutěže – rally Lužické hory, rally Krkonoše, zmiňovaný Pačejov, rally Třebíč, rallysprint Kopná, rally Vsetín, rallysprint Vyškov, rally Vysočina a rally Jeseníky.
Ve sprintrally se bude započítávat šest soutěží a další novinkou, která se dotkne obou republikových šampionátů, bude vyřazení vozů S2000 ze skupiny N mimo klasifikaci FIA.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?