Ponďovo prohlášení k Rally Bohemia

Pondělíček, Lukáš
Pondělíček, Lukáš, foto: Archiv RallyZone.cz
Tomáš Urban 20. října 2009 11:26
Sdílej:

Po svém dost smolném odstoupení z rally Bohemia, vlastně ještě dříve než to všechno začalo, se Ponďa rozhodl zveřejnit následující prohlášení.

"V ČK 0 jsme, bohužel, byli nuceni odstoupit z letošní Rally Bohemia. Důvodem byl prasklý rozvodový řemen. Abych předešel nejasnostem, spekulacím a domněnkám, rozhodl jsem se zveřejnit fotografie pořízené v sobotu večer, ze kterých je naprosto jasné, že odstoupení prakticky bezprostředně po přejetí startovní rampy nebylo fingované, ale díky skutečnému důvodu, který znemožnil Rally Bohemia vůbec začít, natož dokončit.

 

"Vše mě mrzí o to více nejen proto, že Rally Bohemia je pro mě prakticky domácím podnikem a ještě ani jednou se mi ji nepodařilo dokončit, ale i proto, že tato závada nám vlastně znemožnila přímý boj o celkové druhé místo v hodnocení třídy A6 Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally. Nejen kvůli tomuto souboji jsme pořídili vůz specifikace S1600 a vlastně jsme se ani nesvezli. Snad to vyjde příští rok.“

Kromě Pondi byli do Rally Bohemia přihlášeni i Antonín Matys a Miroslav Plíhal. Tonda Matys se po středečních seznamovacích průjezdech Navarovem rozhodl, že raději nebude v podmínkách, které tam panovaly, riskovat auto a odevzdal výkaz. Mirek Plíhal měl svůj první velký závod velmi dobře rozjetý, když se až do předposlední RZ držel na medailových pozicích hodnocení třídy A6. Bohužel na předposlední RZ mu zatím z neznámých příčin zhasl motor a dlouhou dobu nešel nastartovat, po následné jezdecké chybě se propadl v hodnocení o několik míst, nicméně za předvedený výkon zaslouží uznání.

 

Ponďa však už žije i budoucností, když dodává: „Naší novou C2 S1600 nachystáme na příští rok co nejlépe a budeme se snažit o co nejlepší umístění v MMČR. Současně už dnes můžeme snad potvrdit, že Mirek Plíhal pojede s C2R2 MAX příští ročník Citroen Racing Trophy CZ.“

Marek Antoš

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.