Rally Bohemia 2009: Hänninen vítězí

rally bohemia
rally bohemia, foto: www.rallybohemia.cz
RallyZone.cz 16. října 2009 19:03
Sdílej:

Celkovým vítězem letošního zkráceného ročníku Rally Bohemia se stal Juho Hänninen. Trošku překvapivě porazil svého týmového kolegu Jana Kopeckého.

RZ 5 Sosnová - Cíl:Na speciálce v Sosnové kraloval Juho Hänninen a potvrdil tak své vítězství na Rally Bohemia 2009. V paralelní jízdě v Sosnové jel s finským jezdcem škody norský mladík Andreas Mikkelsen. Ten dojel na speciálce druhý. Třetí pak Kopecký a čtvrtý Kresta. Ten se po problémech z RZ2 nakonec vyšplhal na desátou příčku celkově a podle prvních propočtů by mu to mělo stačit k zisku titulu mistra republiky.                                                 Po RZ5 Sosnová - Cíl Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Hännien Juho / Markkula Mikko  Škoda Fabi S2000 / N4 35:19.4 - - -       2.   Kopecký Jan / Starý Petr  Škoda Fabia S2000 / N4 +14,4     3.   Mikkelsen Andreas / Floene Ola  Škoda Fabia S2000 / N4    +59.3     4.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4   +1:22,5     5.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +1:32.4     6.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:39,4     7.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4  +1:50.8     8.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +1:54,8     9.    Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:29.3    10.   Kresta Roman / Gross Petr  Peugeot 207 S2000 / N4 +2:36,0 RZ 4 Vinec III.suverénní vystoupení obou jezdců škody zatím provází zkrácený ročník Rally Bohemi 2009. Dva testy vyhrál Hänninen a dva Kopecký. Roman Kresta už se dotáhl na bodovanou desátou pozici. O vítězi se rozhodne na speciálce v Sosnové. Dan Běhálek ulomil kolo na RZ4 a odstupuje.                                                 Po RZ4 Vinec III. Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Hännien Juho / Markkula Mikko  Škoda Fabi S2000 / N4 32:00.4 - - -       2.   Kopecký Jan / Starý Petr  Škoda Fabia S2000 / N4 +7,1     3.   Mikkelsen Andreas / Floene Ola  Škoda Fabia S2000 / N4    +53.9     4.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4   +1:10,7     5.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +1:20.1     6.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:24,2     7.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4  +1:38.3     8.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +1:42,1     9.    Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:09.2    10.   Kresta Roman / Gross Petr  Peugeot 207 S2000 / N4 +2:27,1 RZ 3 Vinec II.Třetí test vyhrál Jan Kopecký, ale jen s minimálním náskokem sedmi desetin na Juhu Hänninena. Třetí dojel Andreas Mikkelsen. Roman Kresta po opravě vylomeného kola zajel čtvrtý nejrychlejší čas.Domácí soutěž zatím skvěle vychází Škodovkám. Na stupních vítězů jsou oba tovární jezdci a ty ještě doplňuje Andy Mikkelsen se soukromou Fábií S2000.                                                  RZ 3 Vinec II. Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Hännien Juho / Markkula Mikko  Škoda Fabi S2000 / N4 22:33.7 - - -       2.   Kopecký Jan / Starý Petr  Škoda Fabia S2000 / N4 +9,3     3.   Mikkelsen Andreas / Floene Ola  Škoda Fabia S2000 / N4    +33,6     4.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4   +52,1     5.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +1:01,2     6.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:05,6     7.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +1:16,1     8.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:21,2     9.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr    Subaru Impreza Sti   +1:29,7    10.    Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:34,1 RZ 2 Vinec I.Rally Bohemia pokračuje dnes třemi průjezdy Vincem. V tom první se do problémů dostal Roman Kresta, když v jedné ze zatáček na mokru vyletěl z trati a o svodidla vylomil kolo. Z místa nehody odjel, do cíle zkoušky sice dojel, ale ztratil více než dvě minuty. Na lídra soutěže teď ztrácí Kresta 2:12,7 minuty.Vítězem i druhého testu se stal Juho Hanninen s tovární Fábií. Trochu překvapivě je Fin zatím lepší než Jan Kopecký. Hanninen vede i celkově.                                                  Po RZ2 - Vinec I. Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Hännien Juho / Markkula Mikko  Škoda Fabi S2000 / N4 13:07.3 - - -       2.   Kopecký Jan / Starý Petr  Škoda Fabia S2000 / N4 +10,0     3.   Mikkelsen Andreas / Floene Ola  Škoda Fabia S2000 / N4    +26.4     4.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4   +34,3     5.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +39,2     6.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +43,1     7.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +46,7     8.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +48,6     9.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:01,5    10.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr    Subaru Impreza Sti +1:01,8                                        Pátek 16.10Podle předpokladu prošlo technickou přejímkou 49 automobilů. Ne všechny ale uvidíme na startu první rychlostní zkoušky.

Info:

Sláva Ducháček má problémy s motorem

Do první RZ nenastoupí Štěpán Vojtěch s Michalem Ernstem.

Lukáš Pondělíček odstupuje po ČK0 kvůli prasklému rozvodovému řemenu

Josef Peták odstupuje po ČK0 kvůli poruše mazání

RZ1 Staroměstská  Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Hännien Juho / Markkula Mikko  Škoda Fabi S2000 / N4 3:42,8 - - -       2.   Kopecký Jan / Starý Petr   Škoda Fabia S2000 / N4 +3,7     3.   Kresta Roman / Gross Petr   Peugeot 207 S2000 / N4    +5,3     4.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4   +6,6     5.   Sýkora Jan / Škardová Martina  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +10,7     6.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +11,1     7.   Mikkelsen Andreas / Floene Ola  Škoda Fabia S2000 / N4 +11,2     8.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +14,5     9.   Orsák Jaroslav / Vajík Karel  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +16,2    10.    Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel   Fiat Grande Punto S2000 +19,6

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.