U třinácti jmen v seznamu přihlášených na XXXVI. Rally Bohemia zůstala kolonka označující, že si posádka převzala itinerář nevyplněna.
Počasí a dopravní situace zavinily, že některé posádky se k prezenci a vyzvednutí itinerářů dostavily i dlouho po patnácté hodině, kdy měl výdej původně končit. I tak jich ještě v 19. hodin zůstalo několik nevyzvednutých. Již krátce po sprintu v Jeseníkách bylo jasné, že v Mladé Boleslavi neuvidíme Viktora Szabo. Vůz, s kterým měl na XXXVI. Rally Bohemia startovat, byl natolik poškozen, že tým start odvolal. Omluvenka dorazila i od Karlů Trojana a Trněného. Svůj nepřítomnost řádně omluvil i Jiří Volf, Jiří Vlček a domácí jezdci Aleš Dlouhý, Václav Donát i Petr Grafek. U prezentačního stolu jsme neviděli ani Romana Peška, Marcela Havláska, Michala Křemena, Ondřeje Blaťáka a Jiřího Kulhana. Seznam prezentovaných posádek tedy lehce přesahuje číslovku 60. Lze se jen dohadovat, jak moc velký podíl má na počtu omluvenek konec náročné a přitom dramatické a napínavé sezony, která dala peněženkám pořádně zabrat a jak moc velkou roli hrálo počasí a s ním spojená nutnost počítat i se zimním vybavením.Do místa soutěže se již dostavilo i několik posádek Historik Show. Ti mají ale první povinný termín až v pátek ve 13:30, kdy je v servisním areálu čeká technická přejímka.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?