Hned několik adeptů na celkové pódiové umístění nabízí pohled do seznamu přihlášených, který byl dnes uzavřen.
S číslem jedna vyrazí na trať letošního ročníku debutant na místních tratích Václav Pech, několikanásobný Mistr České republiky a druhý vicemistr Evropy z roku 2003, který do podzimní soutěže odstartuje nově s vozem Subaru Impreza Sti N14 z dílen Subaru Czech rally teamu Vojty Štajfa.
"Naše jesenická soutěž je poctěna startem špičkového jezdce, který v těchto dnech svádí boj o další titul ve velkém mistrovství," uvedl ředitel soutěže Tomáš Kunc.S číslem dvě pak odstartuje Jaroslav Orsák. Ten jesenické tratě dobře zná ze svých minulých startů, kde se mu tradičně v náročných podmínkách daří. Do Šternberka přijíždí jako lídr průběžného pořadí AutoCont Mistrovství ČR ve sprintrally. K cestě za premiérovým titulem mu bude pomáhat Mitsubishi Lancer IX stáje ARC Slovakia i jeho tradiční spolujezdec Karel Vajík.Na Orsáka bude však dýchat na záda loňský rallysprintový Mistr České republiky Josef Peták s Peugeotem 207 S2000. Ten se loňského ročníku nezúčastnil, titul si vyjel již v předešlých závodech. Letošní sezóna je však mnohem více vyrovnaná a boj do posledního kilometru je zaručený.Tím ovšem výčet možných medailistů, které budeme znát již příští sobotu večer, nekončí. Loňský vítěz AZ pneu Rally Jeseníky Roman Odložilík s Peugeotem 207 S2000. Ten do moderního francouzského vozu pravidelně usedá se svým bratrem Pavlem.Velkým překvapením je pak přihláška z Otrokovic. Přišlo jich odtud více. Pavel Valoušek jun. poslal přihlášku zatím bez vyplnění modelu vozu, avšak skupina S2 ukazuje, že by se mohlo jednat o vůz specifikace WRC, se kterým si tak rozuměl v minulosti, kdy tyto vozy hrály prim. Pavlův tradiční lancer deváté evoluce pak osedlá navrátilec a hvězda rally v 80. letech Pavel Valoušek sen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.