První říjnový víkend odstartuje ve Šternberku předposlední podnik AutoCont MČR ve sprintrally a pořadatelé hlásí již více jak sedmdesát přihlášených posádek.
Seznam přihlášených však nemusí být konečný. Vzhledem k problémům s doručením přihlášek ze strany České pošty, byla uzávěrka posunuta až na termín 24. 9. Již v této chvíli se diváci mohou těšit na dramatické souboje, do kterých se zapojí jak adepti na zisk titulu, tak jedno překvapení. Vítěz posledního podniku velkého mistráku, Václav Pech, se na start postaví s vozem Subaru Impreza Sti N14, s kterým brázdí tratě rychlostních zkoušek Vojtěch Štajf.
Seznam přihlášených zde.
Mapy rychlostních zkoušek zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?