Pavel Valoušek by rád navázal na úspěch v podobě čtvrtého místa z loňské Barum Czech Rally Zlín. Po roce se tak vrací do Intercontinental Rally Challenge.
30letý Valoušek se Czech Rally Zlín vloni zúčastnil za volantem vozu Peugeot 207 Super 2000 týmu Kronos Racing. Po roce tak opět zkusí štěstí v IRC. Původně plánoval start s Ralliart Mitsubishi Evo IX, nakonec se mu však povedlo sehnat Škodu Fabii S2000 týmu Delimax.„Bude zde, jako vždy, hodně kvalitních jezdů. Jezdecká kvalita bude možná ještě vyšší než při loňském závodu, který pro mě byl tím nejúspěšnějším v historii. Zopakovat loňskou čtvrtou příčku by byl zázrak. Bude velmi těžké se dostat do TOP 10, ale zkusím to,“ říká Pavel.
Pavel měl původně startovat s tímto Mitsubishi
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?