Mladý pilot Miroslav Plíhal získal v Telči výborné druhé místo ve třídě v K4 Poháru ČR.
Dalším závodem započítávaným do K4 poháru ČR v rally byla Rally Vysočina Telč. I tady si Mirek a Jirka odbyli jednu premiéru – celý závod se jel v dešti a na mokru, což s novým autem nebylo nic příjemného. O záludnostech těchto podmínek se Mirek přesvědčil hned v první RZ, ve které jsme ustál několik krizovek. V druhých průjezdech již to bylo lepší až do RZ6, kterou posádka odjela bez funčního ventilátoru, takže Jirka kromě čtení rozpisu ještě otíral zamlžené přední okno.
I tak do servisu přijížděli jako druzí v hodnocení skupiny SA2. Po servisu se posádka rozhodla, že v posledních průjezdech zatáhne a pokusí se dostat na první místo. V sedmé RZ se podařilo ztrátu snížit na minimum, ale hned v následující tři kilometry před cílem dostali defekt a rázem z toho byla časová ztráta a z toho plynoucí propad až na třetí místo. Kolo vyměnili na přejezdu a díky výkonu na poslední RZ se podařilo dostat se zpět alespoň na druhé místo.
Takže po dvou letošních odjetých závodech má posádka Miroslav Plíhal – Jiří Stross na svém kontě dvě druhá místa ve skupině SA2 a i v celkovém pořadí K4 poháru v rally jim patří druhé místo. Díky zrušené vyškovské rally si další soutěž odbydou až na začátku července při Rallysprintu Kopná.
Onboardy naleznete ZDE
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.