Mladý pilot Miroslav Plíhal získal v Telči výborné druhé místo ve třídě v K4 Poháru ČR.
Dalším závodem započítávaným do K4 poháru ČR v rally byla Rally Vysočina Telč. I tady si Mirek a Jirka odbyli jednu premiéru – celý závod se jel v dešti a na mokru, což s novým autem nebylo nic příjemného. O záludnostech těchto podmínek se Mirek přesvědčil hned v první RZ, ve které jsme ustál několik krizovek. V druhých průjezdech již to bylo lepší až do RZ6, kterou posádka odjela bez funčního ventilátoru, takže Jirka kromě čtení rozpisu ještě otíral zamlžené přední okno.
I tak do servisu přijížděli jako druzí v hodnocení skupiny SA2. Po servisu se posádka rozhodla, že v posledních průjezdech zatáhne a pokusí se dostat na první místo. V sedmé RZ se podařilo ztrátu snížit na minimum, ale hned v následující tři kilometry před cílem dostali defekt a rázem z toho byla časová ztráta a z toho plynoucí propad až na třetí místo. Kolo vyměnili na přejezdu a díky výkonu na poslední RZ se podařilo dostat se zpět alespoň na druhé místo.
Takže po dvou letošních odjetých závodech má posádka Miroslav Plíhal – Jiří Stross na svém kontě dvě druhá místa ve skupině SA2 a i v celkovém pořadí K4 poháru v rally jim patří druhé místo. Díky zrušené vyškovské rally si další soutěž odbydou až na začátku července při Rallysprintu Kopná.
Onboardy naleznete ZDE
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?