Rallye Český Krumlov byla prvním podnikem letos nově vypsané a atraktivní soutěže Citroën Racing Trophy CZ a na jihu Čech se o finanční prémii 15.000 Euro poprala pětice posádek s vozy Citroën C2 R2 Max.
Premiérové měření sil dvojic s vozy třídy A7 a A6 (vyjma S1600) dopadlo nejlépe pro posádku ve složení Lukáš Pondělíček a Pavel Dresler, která dokončila v tomto hodnocení na výborném druhém místě a za to jí náleží odměna ve výši 3.000 Euro.
„S výsledkem Rallye Český Krumlov jsem hodně spokojený a to samozřejmě i proto, že jsem vyhrál velmi slušné peníze. Během soutěže jsme měli pouze jediný problém a to s převodovkou, ale mechanici opravu nakonec zvládli a my jsme mohli dokončit v Citroën Racing Trophy CZ jako druzí,“ řekl Lukáš Pondělíček.
Na finanční prémii ale dosáhli i další jezdci Citroënů C2 R2 Max. Hned v pořadí za Pondělíčkem a Dreslerem dokončili českokrumlovskou soutěž Tomáš Pletka s Petrem Novákem a pro ně je tak připravena prémie ve výši 2.500 Euro.
1.000 Euro za šestou příčku v Citroën Racing Trophy CZ si na Slovensko odvezl mladý Michal Ballay, navigovaný Jiřím Volfem a v pořadí hned za ním byli klasifikováni Antonín Matys s Alešem Vaněčkem, kterým náleží finanční odměna ve výši 800 Euro.
Jedinou dvojicí, která v Českém Krumlově kvůli technickým potížím s motorem nespatřila cíl, byli Poláci Lukasz Habaj a Jacek Spentany a první kolo Citroën Racing Trophy CZ tak směle lze označit za velice úspěšnou premiéru.
Druhé pokračování bude mít Citroën Racing Trophy CZ už za necelé tři týdny a opět to bude v rámci Mediasport MMČR. To bude na programu jihomoravská Agrotec Mogul Rally Hustopeče.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?