Rallye Český Krumlov byla prvním podnikem letos nově vypsané a atraktivní soutěže Citroën Racing Trophy CZ a na jihu Čech se o finanční prémii 15.000 Euro poprala pětice posádek s vozy Citroën C2 R2 Max.
Premiérové měření sil dvojic s vozy třídy A7 a A6 (vyjma S1600) dopadlo nejlépe pro posádku ve složení Lukáš Pondělíček a Pavel Dresler, která dokončila v tomto hodnocení na výborném druhém místě a za to jí náleží odměna ve výši 3.000 Euro.
„S výsledkem Rallye Český Krumlov jsem hodně spokojený a to samozřejmě i proto, že jsem vyhrál velmi slušné peníze. Během soutěže jsme měli pouze jediný problém a to s převodovkou, ale mechanici opravu nakonec zvládli a my jsme mohli dokončit v Citroën Racing Trophy CZ jako druzí,“ řekl Lukáš Pondělíček.
Na finanční prémii ale dosáhli i další jezdci Citroënů C2 R2 Max. Hned v pořadí za Pondělíčkem a Dreslerem dokončili českokrumlovskou soutěž Tomáš Pletka s Petrem Novákem a pro ně je tak připravena prémie ve výši 2.500 Euro.
1.000 Euro za šestou příčku v Citroën Racing Trophy CZ si na Slovensko odvezl mladý Michal Ballay, navigovaný Jiřím Volfem a v pořadí hned za ním byli klasifikováni Antonín Matys s Alešem Vaněčkem, kterým náleží finanční odměna ve výši 800 Euro.
Jedinou dvojicí, která v Českém Krumlově kvůli technickým potížím s motorem nespatřila cíl, byli Poláci Lukasz Habaj a Jacek Spentany a první kolo Citroën Racing Trophy CZ tak směle lze označit za velice úspěšnou premiéru.
Druhé pokračování bude mít Citroën Racing Trophy CZ už za necelé tři týdny a opět to bude v rámci Mediasport MMČR. To bude na programu jihomoravská Agrotec Mogul Rally Hustopeče.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?