Podívejme se , jak bude vypadat letošní Rally Český Krumlov. Zveřejněn Rally Guide,přihláška a ZU
Tato již tradiční soutěž se pojede v okolí Českých Budějovic a Českého Krumlova ji po třicáté sedmé. Rallye Český Krumlov 2009 je zařazena premiérově do FIA Evropského poháru v rally –region Central (koeficient 2), je třetím pokračováním Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally a zároveň Mistrovství České republiky v rally historických automobilů.
Průběh a program rallye vychází z úspěšných ročníků minulých let, ale pro jednotlivé posádky bude v letošním roce ještě obtížnější. Opět chceme navrátit ten správný význam slovu „rallye“, nepořádáme tedy žádné sprinterské etapy, ale náročné a dlouhé sekce s minimálním počtem zastávek v servisním parkovišti.
Soutěžní posádky však mohou stejně jako v loňském roce využít systém Super rally a mohou tak získat důležité body do konečného sčítání bodů celého šampionátu.
Centrem 37. Rallye Český Krumlov 2009 je město Český Krumlov, ředitelství bude umístěnov budově Gymnázia a prostor startu a cíle na parkovišti Jelení zahrada v těsném sousedstvíčeskokrumlovského zámku. V krajské městě České Budějovice bude zřízeno jediné centrální servisní parkoviště v areálu Výstaviště České Budějovice
Zvláštní ustanovení
Rally guide
Elektronická přihláška
http://www.rallyekrumlov.cz/rallye/soutezici/rally_guide_1_2009_CZ.pdf
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?