Podívejme se , jak bude vypadat letošní Rally Český Krumlov. Zveřejněn Rally Guide,přihláška a ZU
Tato již tradiční soutěž se pojede v okolí Českých Budějovic a Českého Krumlova ji po třicáté sedmé. Rallye Český Krumlov 2009 je zařazena premiérově do FIA Evropského poháru v rally –region Central (koeficient 2), je třetím pokračováním Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally a zároveň Mistrovství České republiky v rally historických automobilů.
Průběh a program rallye vychází z úspěšných ročníků minulých let, ale pro jednotlivé posádky bude v letošním roce ještě obtížnější. Opět chceme navrátit ten správný význam slovu „rallye“, nepořádáme tedy žádné sprinterské etapy, ale náročné a dlouhé sekce s minimálním počtem zastávek v servisním parkovišti.
Soutěžní posádky však mohou stejně jako v loňském roce využít systém Super rally a mohou tak získat důležité body do konečného sčítání bodů celého šampionátu.
Centrem 37. Rallye Český Krumlov 2009 je město Český Krumlov, ředitelství bude umístěnov budově Gymnázia a prostor startu a cíle na parkovišti Jelení zahrada v těsném sousedstvíčeskokrumlovského zámku. V krajské městě České Budějovice bude zřízeno jediné centrální servisní parkoviště v areálu Výstaviště České Budějovice
Zvláštní ustanovení
Rally guide
Elektronická přihláška
http://www.rallyekrumlov.cz/rallye/soutezici/rally_guide_1_2009_CZ.pdf
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?