Oficiální seznam přihlášených posádek na první podnik Mezinárodního mistrovství České republiky Cetelem Valašská Rally je již znám.
Celkem 77 posádek by se mělo postavit na start Cetelem Valašská Rally. Kvalita startovního pole je okořeněna účastí týmu Škoda Motorsport, který poprvé představí domácím fanouškům novou zbraň Škodu Fabia S2000. Továrnímu týmu by mělo šlapat na paty dalších pět speciálů této kategorie v čele z úřadujícím Mistrem republiky Romanem Krestou, který se posadí za volant Peugeotu 207 S2000. V ústraní určitě nebudou chtít zůstat jezdci na vozech Mitsubishi, především vicemistr republiky Václav Pech, Pavel Valoušek, Jaroslav Orsák, Karel Trojan a další. Jak úvodní podnik MMČR dopadne, můžete již za týden sledovat s námi v online reportáži.SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH POSÁDEK A STARTOVNÍ POŘADÍ
1. HÄNNINEN Juho/MARKKULA Mikko FIN Škoda Fabia Super 2000 N4 FIA A2. NOVIKOV/Evgeny MOSCATT Dale RUS/AUS Mitsubishi Lancer EVO IX N4 FIA B/junior3. KRESTA Roman/GROSS Petr CZ PEUGEOT 207 S 2000 N4 ASN4. KOPECKÝ Jan/STARÝ Petr CZ Škoda Fabia Super 2000 N4 ASN5. PECH Václav/UHEL Petr CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN6. VALOUŠEK Pavel/HRŮZA Zdeněk CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN7. PETÁK Josef/JOSKA Libor CZ PEUGEOT 207 S 2000 N4 ASN8. TROJAN Karel/ERNST Michal CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN9. ORSÁK Jaroslav/VAJÍK Karel CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN (junior)10. GAVLÁK Peter/HŮLKA Miloš SK/CZ Mitsubis hi Lancer EVO IX N4 ASN11. TARABUS Jaromír/TRUNKÁT Daniel CZ FIAT Grande Punto S2000 N4 ASN12. ODLOŽILÍK Roman/ODLOŽILÍK Pavel CZ PEUGEOT 207 S 2000 N4 ASN14. ŠTAJF Vojtěch/ČERNOCH Jiří CZ Subaru Impreza VRX STI N4 ASN15. ARAZIM Václav/GÁL Julius CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN16. JELÍNEK Jan/KOTĚNA Miroslav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN17. TRINER Emil/ACHSOVÁ Kateřina CZ SUBARU Impreza STI N4 ASN18. BĚHÁLEK Daniel/ČERNOHORSKÝ Petr CZ SUBARU Impreza STI N4 ASN19. PANTÁLEK Milan/NOVÁK Jaroslav CZ FIAT PUNTO S2000 N4 ASN20. TLUSŤÁK Antonín/ŠKALOUD Jan CZ Citroën C2 S 1600 A6 ASN21. ŠLEHOFER Jan/SOBĚHART Zbyněk CZ FIAT Punto S 1600 A6 ASN (junior)22. VOTAVA Jan/SYNÁČ Franta CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN23. BARVÍK Vladimír/GABRHELÍK Pavel CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN24. TRNĚNÝ Karel/PRITZL Václav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN25. LIŠKA Milan/JUGAS Jaroslav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN26. TUČEK Marcel/TESAŘ Václav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 ASN27. JAKEŠ Miroslav/JAKEŠ Tomáš CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N4 (junior)28. ČERNÝ Jan/KOHOUT Pavel CZ SUBARU Impreza STI N4 junior29. HOZÁK Petr/KULHAN JIří CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N430. FIRLA Lumír/DOLEČKOVÁ Marcela CZ Mitsubishi Lancer EVO VII N431. MICHALÍK Roman/ORAVA Radim CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N432. HUDEC Martin/ČERNOCH Bob CZ Mitsubishi Lancer EVO VIII N433. HANÁK Jiří/NOVÁK Petr CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N434. DUCHÁČEK Sláva/DUFEK Petr CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N435. SÝKORA Jan/HOUŠŤ Vít CZ RENAULT Clio R3 A736. TOMAŠTÍK Jaromír/VREČKA Jaroslav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N437. KURKA Tomáš/MÜLLER Jindřich CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N438. VLČEK Martin/ŠVAJDA Pavel CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N439. TRNOVEC Petr CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N440. KNEIFEL Milan/STRNAD Radim CZ SUZUKI Ignis S 1600 A641. NOVÁK Antonín/VAJĎÁK Jiří CZ Citroën Saxo S 1600 A642. BŘEZÍK Miroslav/BĚHULA Martin CZ ŠKODA Felicia Kit Car A6 43. SKOUPIL Jiří/SINGER Tomáš CZ FIAT PUNTO S 1600 A644. BELTOWSKI Marcin/DRAHAN Pawel PL SUBARU Impreza N14 N445. ASCH Robert/LANGER Filip CZ Subaru Impreza WRX STi N446. MELICHÁREK Jaroslav/LASEVIČ Richard SK/CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N447. VAŇÁČ Honza CZ Renault Clio R3 Max A748. VLČEK Jiří/JŮRKA Zdeněk CZ Peugeot 206 S 1600 A649. ŠVIDRNOCH Roman/OSIČKA Vladimír CZ Citroën C2 S 1600 A650. PLETKA Tomáš/RAJNOHA Franta CZ Citroën C2 R2 MAX A651. PONDĚLÍČEK Lukáš/DRESLER Pavel CZ Citroën C2 R2 MAX A652. SVAČINA Marcel/NESVADBA Richard CZ ŠKODA Felicia 1,6 Kit Car A653. PEŠEK Roman CZ SUBARU Impreza N454. ADOLF Robert/VEČERKA Michal CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N455. LAPDAVSKÝ Lukaš/LAPDAVSKÝ Július SK Mitsubishi Lancer EVO IX N4 (junior)56. STROMŠÍK Roman/MĚRKA Petr CZ OPEL Astra OPC A757. HABAJ Lukasz/SPENTANY Jacek PL Citroen C2 VTS A658. BALLAY Michal SK/CZ Citroën C2 R2 MAX A6 junior59. SMÉKAL Egon/MASTACAN Jan CZ HONDA Civic Type R N360. VODIČKA Robert/HÉDL Karel CZ HONDA Civic Type R N361. RADA Martin/PETR Roman CZ Alfa Romeo 147 2.0 TS N362. ČERMÁK Josef/MAŤKOVÁ Anna CZ Renault Clio Sport N363. KRAJČÍK Jiří CZ Renault Clio Sport 2000 N364. ŠEVEČEK Jiří/FIŠER Pavel CZ Renault Clio Sport N365. KAŠÍK Martin CZ Renault Clio Sport S 2000 N366. HAVLÁSEK Marcel/MOTZ Petr CZ SUBARU Impreza N-12b N467. ŠMÍD Jiří/STIKSA Michael CZ Mitsubishi Lancer EVO VI N468. ŠAŠEK Libor/VIKTORA Stanislav CZ ŠKODA Fabia A569. HODAŇ Vlastimil/POLÁČEK František CZ ŠKODA Felicia Kit Car A570. MIKA Pavel/ŽÁČEK Karel CZ Škoda Fabia A571. DUNOVSKÝ Václav/ŠMEIDLER David CZ HONDA Civic N272. JAKUBEC Jan/KACEROVSKÝ Pavel CZ HONDA Civic 1,6 VTi N273. BLAŤÁK Ondřej/WAGNER Jakub CZ HONDA Civic VTi N274. PEŠL Jaroslav/JUŘICA Radek CZ Honda Civic VTi N275. PELECH Petr/SKOŘEPA Jiří CZ HONDA Civic VTi N276. URBAN Jakub/ŠVEC Jiří CZ VW Polo N1 junior77. KOUDELA Jakub/VICHRORA Ondřej CZ HONDA Civic N3 junior78. KURNICKI Artur/MARTYNEK Mateusz PL SUZUKI Swift Sport RS N2
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?