Několik jezdců ze sousedního Polska přijede na Valašku.
Již v předchozís ročnících bylo zvykem vídat na Valašské Rally posádky ze sousedního Polska.
S vozem Citroen C2 VTS ve třídě A6 se letos přihlásili Lukazs Habaj se svým spolujezdcem Jackem Spentanym. Tento jezdec dominoval v roce 2006 poháru Peugeot v Polsku. V roce 2007 jezdil s Lancerem sedmé evoluce. V loňské sezóně téměř nejezdil. Nyní se vrací na soutěžní scénu.
Dalším již na Valašce startujícím loni je Marcin Beltowski se spolujezdcem Pawlem Drahanem. Loni startovali se Subaru Impreza WRX Sti. Nyní disponují stejným vozem, ale ve variantě N14. Barvy zústaly nezměněny, kombinace svítivé růžové a bílé.
Třetím přihlášeným hostem z Polska je Artur Kurnicki se spolujezdcem Mateuszem Martynkem. Jejich soutěžním náčiním je suzuki Swift Sport RS.
Jak se poperou s kvalitním polem českých jezdců se uvidí již za 14 dnů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.