Necelých sedm měsíců do premiérového ročníku Středoevropské rally byl zahájen předprodej vstupenek.
Rally pass za 99 eur zaručuje čtyři dny rallyové zábavy. Limitovaná edice "1 z 1000" s exkluzivními doplňkovými službami. Velká sleva na kombinaci rallypasu a vstupu na super rychlostní zkoušku Klatovy.
Rally pass za 99 eur umožňuje vstup do servisparku v Pasově a vstup na všechny rychlostní zkoušky s výjimkou superspeciální zkoušky na výstavišti v Praze a Čínovského okruhu v Klatovech,. Na tyto dvě atraktivní „superspeciálky“ budou samostatné vstupenky. Lze si rovněž pořídit speciální lístek "1 z 1000" za 125 eur jako exkluzivní sběratelskou edici Rally passu, z něhož bude suvenýr pro opravdové rallyové nadšence. Později budou k dispozici také vstupenky na jednotlivé rychlostní zkoušky.
„Rally pass za 99 eur zahrnuje vstup do všech diváckých prostor na rychlostních zkouškách, s výjimkou superspeciálek v Praze a Klatovech. S tímto pasem mohou fanoušci také do servisního parku v Pasově. Pro nejzapálenější fanoušky a sběratele je připravená speciální tisícikusová edice "1 z 1000". Tuhle vstupenku si zájemci nevytisknou doma, ale dostanou plastovou kartičku s pořadovým číslem a páskou,“ vysvětluje za pořadatele Tomáš Kunc.
„Ze všech prodaných vstupenek, ať už běžných nebo zmíněných speciálních, bude vylosováno pět šťastlivců, kteří se svezou s některými z jezdců během seznamovacích jízd. Při zakoupení rallypasu bude dále bude možné současně rezervovat vstupenku na superspeciálku v Klatovech s padesátiprocentní slevou. Vstupenky na pražské výstaviště budou v nabídce brzy a také se speciální nabídkou,“ doplnil Kunc.
Pro aktuální informace se mohou zájemci přihlásit k odběru newsletteru ADAC Motorsport na oficiální webové stránce www.centraleuropeanrally.eu, kde jsou rovněž veškeré informace o prodeji vstupenek. Rally se od 26. do 29. října pojede jako závod mistrovství světa (WRC) poprvé ve třech evropských zemích – v Německu, Rakousku a České republice.
Autoklub ČR
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?