Podle aktuální předpovědi počasí Českého hydrometeorologického ústavu se zdá, že 51. ročník Barum Czech Rally Zlín, který se koná jako pevná součást FIA mistrovství Evropy v rally (ERC) a podnik Mistrovství České republiky v rally 2022 (MČR) ve dnech 26. až 28. srpna, začne za typických letních podmínek bez deště, ale následně v sobotu i v neděli meteorologové očekávají přeháňky a déšť.
V pátek 26. srpna večer během divácky nesmírně atraktivní Super rychlostní zkoušky vedené převážně v bývalém svitovském areálu v centru Zlína by měly teploty šplhat až k rafičce třiceti stupňů Celsia. Zároveň předpověď slibuje jasnou oblohu.
V sobotu 27. srpna by mělo být na Zlínsku dle webového portálu ČHMI zpočátku polojasno až oblačno. Místy může být i skoro jasno a v zalesněných oblastech mlhy. Během dne se po většině území bude rozšiřovat oblačnost, která přinese přeháňky, ale také bouřky o různé intenzitě. Nejnižší noční teploty 14 až 18 °C, nejvyšší 25 až 29 °C. Slabý jihozápadní až západní vítr 1 až 4 m/s, v bouřkách přechodně zesílí.
V neděli 28. srpna by měla být situace, co deště se týče ještě horší. Bude převážně oblačno, přeháňky nebo déšť s ojedinělými bouřkami, na východě Zlínského kraje četnějšími. Až později večer a v noci očekávejme ustávání srážek a částečné ubývání oblačnosti. Nejnižší noční teploty 14 až 18 °C, nejvyšší denní 21 až 25 °C. Po dobu celého dne můžeme očekávat slabý a mírný severozápadní vítr 2 až 6 m/s.
Další informace naleznete na www.czechrally.com a nezapomeňte barumku sledovat také na sociálních sítích, oficiálních profilech facebooku, instagramu a twitteru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?