Čtvrtého závodu letošní sezony v rámci Mistrovství České republiky v rally se zúčastnil také slušovický tým Minařík Racing Do červenočerného Peugeotu 208 Rally 4 usedla dvojice Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát. Na Rally Hustopeče se sešlo početné startovní pole, ale ani nikdo ze zahraničních závodníků nedokázal stíhat Jaromírovi s Danielem.
Kluci začali závodit hned od prvního metru a po šesti odjetých zkouškách již měli velký náskok jak v hodnocení Peugeot cupu, tak v kategorii RC4 I. „Všechno bylo v pořádku, jen jednou nás to docela vylekalo na třetí zkoušce. Na hrbatém na šotolině jsme si trochu zaskákali, ale dopadlo to dobře a jsme tady. Až na tu jednu krizi to ale bylo všechno bez problémů. Možná jsme to za tmy s prachem čekali i horší, ale uprostřed startovního pole už jsme na tom všichni naprosto stejně. Kdybychom měli opravdu závodit a někam se hnát, tak by nás to asi limitovalo víc, takto jsme zvolili variantu nevidíme – zpomalíme,“ popsal první etapu a závěrečné páteční rychlostní zkoušky v noci Jaromír Tarabus. Sobotní etapa se skládala také ze šesti měřených úseků. Jaromír s Danielem díky náskoku z páteční etapy měli vyšlápnuto k dalšímu vítězství, stačilo se soustředit na jízdu a neudělat chybu. To se také posádce povedlo a na cílové rampě se opět slavilo. Dvojice Tarabus – Trunkát ovládla Peugeot Cup a v kategorii RC4 I také zvítězila. V absolutním hodnocení závodu kluci obsadili 16. příčku a opět porazili mnoho posádek s výkonnějšími vozy. „Nebylo úplně lehké dojet do cíle bez problémů. Pěkně jsme se svzeli. Chtěli jsme zajet co nejlepší výsledek v absolutním pořadí, když mezi dvoukolkami nemáme přímé soupeře. Ve 2WDje spousta šikovných kluků, ale třeba mají slabší auto, ale tak to je. Soupeři jsme sami sobě a je to o tom, zda uděláme chybu nebo ne. Náš Peugeot a všechno kolem fungovalo na jedničku, takže jsme spokojeni,“ řekl Jaromír Tarabus.
Nyní se již Minařík Racing i se svou posádkou připravuje na další podnik MČR v rally. Ve dnech 9.-10. července se pojede Bohemia Rally Mladá Boleslav, která je také součástí Peugeot cupu, tudíž na startu uvidíme posádku Tarabus – Trunkát.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.