Slovenský Kesko Racing Team v rámci štvrtého kola Majstrovstiev Slovenska v rally 2022 v Hustopečích reprezentovala bratská dvojica Kamil a Erik Švecoví na vozidle Peugeot 208 R2.
Výsledkom bolo víťazstvo v rámci triedy 6, druhé miesto v skupine 2WD a tretie v rámci Peugeot Rally Cup. Napriek tomu, že sme vám už výsledky prezradili, poďme sa spoločne s Kamilom Švecom pozrieť jeho očami na 17. Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2022. „V Hustopečích sme už v minulosti štartovali, takže sme vedeli čo nás čaká a neminie. Súťaž je každý rok nesmierne namáhavá hlavne čo sa týka vysokých teplôt. Tie sa mnohonásobne zvyšujú v uzavretom kokpite auta a fakt je to niekedy na nevydržanie. Tento rok bolo podstatne viac šotoliny oproti minulosti, navyše z tratí zmizli antikaty, čo trať urobilo úplne inou, rýchlejšou. Je pravda, že spočiatku nám trochu chýbalo tempo, ale už po dvoch rýchlostných skúškach sme sa doňho dostali a začali dobiehať súperov. Po prvej etape sme figurovali v triede 6 na druhom mieste. V druhej etape sme sa postupne dostávali na vrchol a v poslednom teste sme našu snahu zúročili víťazstvom nielen v teste, ale aj v triede 6. Zároveň sme sa posunuli v kategórii 2WD na druhé miesto, čo nás rovnako potešilo. Náš Peugeot 208 R2 fungoval počas celej súťaže na sto percent, akurát sme ho trochu zmäkčili, ale inak nebolo treba robiť nič zásadné. Brat Erik fungoval rovnako výborne, takže som maximálne spokojný a ďakujem Kesko Racing Teamu a všetkým jeho partnerom za podporu. Vďaka patrí aj môjmu otcovi a Matiasovi Slamčíkovi, ktorí sa predstavili v úlohe mechanikov. No a samozrejme rodine, ktorá sa zase musela doma zaobísť bezo mňa,“ opísal Kamil Švec 17.Agrotec Rally Hustopeče 2022. S Kesko Racing Teamom a jeho jazdcami sa nelúčime nadlho, keďže už počas budúceho víkendu sa s nimi stretneme v rámci ďalšieho kola Majstrovstiev Slovenska pretekov automobilov do vrchu. Tým bude podujatie v Ožďanoch. O tom si však povieme viac v inej tlačovej správe.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.