Bude to opět asi peklo. Hustopeče jsou pravidelně nejteplejší soutěží sezóny a podle předpovědi to letos nebude jinak. Rally mezi vinicemi uzavře první polovinu Sonax Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích. Posádky Peugeot Rally Cupu čeká třetí setkání, tentokrát na krásných tratích v okolí jihomoravských Hustopečí.
Prozatím neporaženou posádkou a hlavními favority zůstává dvojice Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát. Ta se v Hustopečích představí s novým designem svého vozu Peugeot 208 Rally4 v černočerveném provedení. „Naposledy jsem v Hustopečích startoval před pěti lety, takže jsem zvědavý, jak se rychlostní zkoušky od té doby změnily. Těším se na šotolinu, čeká nás také hodně odboček na asfalt, které budou zaprášené a určitě hodně zrádné. Nadcházející soutěž je skvělá díky formátu pátek–sobota, a především svojí kompaktností. Všechny rychlostní zkoušky jsou jen pár kilometrů od servisní zóny a centra soutěže,“ uvedl Jaromír Tarabus.
„S Mírou jsme si řekli, že by si naši fanoušci zasloužili nějakou změnu, a tak jsme na Hustopeče připravili úplně nový design vozu. Náš dvorní designér je Keane Design, kterému jsme naší dvěstěosmičku s důvěrou svěřili. Z výsledku jsem nadšení, opět nezklamal. Francouzská kráska bude na jihomoravské šotolině určitě skvěle vypadat,“ doplnil Daniel Trunkát.
„Pojedeme sice v komornějším počtu, ale i tak se do Hustopečí moc těšíme. Zdejší kraj je krásný a celá soutěž má úžasnou atmosféru. Je prostě ojedinělá. Diváci toho mohou stihnout poměrně hodně, protože přejezdy jsou krátké a rychlé. Hustopeče jsou navíc jasným signálem, že je léto v plném proudu a závodní sezóna se nám brzdy překlopí do druhé poloviny,“ poznamenal ředitel značky Peugeot v ČR – Marco Venturini.
17. ročník Agrotec Petronas Rally Hustopeče proběhne v pátek a sobotu 17. a 18. června 2022. Pro posádky je připraveno bezmála 150 ostrých kilometrů rychlostních zkoušek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?