Bude to opět asi peklo. Hustopeče jsou pravidelně nejteplejší soutěží sezóny a podle předpovědi to letos nebude jinak. Rally mezi vinicemi uzavře první polovinu Sonax Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích. Posádky Peugeot Rally Cupu čeká třetí setkání, tentokrát na krásných tratích v okolí jihomoravských Hustopečí.
Prozatím neporaženou posádkou a hlavními favority zůstává dvojice Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát. Ta se v Hustopečích představí s novým designem svého vozu Peugeot 208 Rally4 v černočerveném provedení. „Naposledy jsem v Hustopečích startoval před pěti lety, takže jsem zvědavý, jak se rychlostní zkoušky od té doby změnily. Těším se na šotolinu, čeká nás také hodně odboček na asfalt, které budou zaprášené a určitě hodně zrádné. Nadcházející soutěž je skvělá díky formátu pátek–sobota, a především svojí kompaktností. Všechny rychlostní zkoušky jsou jen pár kilometrů od servisní zóny a centra soutěže,“ uvedl Jaromír Tarabus.
„S Mírou jsme si řekli, že by si naši fanoušci zasloužili nějakou změnu, a tak jsme na Hustopeče připravili úplně nový design vozu. Náš dvorní designér je Keane Design, kterému jsme naší dvěstěosmičku s důvěrou svěřili. Z výsledku jsem nadšení, opět nezklamal. Francouzská kráska bude na jihomoravské šotolině určitě skvěle vypadat,“ doplnil Daniel Trunkát.
„Pojedeme sice v komornějším počtu, ale i tak se do Hustopečí moc těšíme. Zdejší kraj je krásný a celá soutěž má úžasnou atmosféru. Je prostě ojedinělá. Diváci toho mohou stihnout poměrně hodně, protože přejezdy jsou krátké a rychlé. Hustopeče jsou navíc jasným signálem, že je léto v plném proudu a závodní sezóna se nám brzdy překlopí do druhé poloviny,“ poznamenal ředitel značky Peugeot v ČR – Marco Venturini.
17. ročník Agrotec Petronas Rally Hustopeče proběhne v pátek a sobotu 17. a 18. června 2022. Pro posádky je připraveno bezmála 150 ostrých kilometrů rychlostních zkoušek.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?