Bude to opět asi peklo. Hustopeče jsou pravidelně nejteplejší soutěží sezóny a podle předpovědi to letos nebude jinak. Rally mezi vinicemi uzavře první polovinu Sonax Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích. Posádky Peugeot Rally Cupu čeká třetí setkání, tentokrát na krásných tratích v okolí jihomoravských Hustopečí.
Prozatím neporaženou posádkou a hlavními favority zůstává dvojice Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát. Ta se v Hustopečích představí s novým designem svého vozu Peugeot 208 Rally4 v černočerveném provedení. „Naposledy jsem v Hustopečích startoval před pěti lety, takže jsem zvědavý, jak se rychlostní zkoušky od té doby změnily. Těším se na šotolinu, čeká nás také hodně odboček na asfalt, které budou zaprášené a určitě hodně zrádné. Nadcházející soutěž je skvělá díky formátu pátek–sobota, a především svojí kompaktností. Všechny rychlostní zkoušky jsou jen pár kilometrů od servisní zóny a centra soutěže,“ uvedl Jaromír Tarabus.
„S Mírou jsme si řekli, že by si naši fanoušci zasloužili nějakou změnu, a tak jsme na Hustopeče připravili úplně nový design vozu. Náš dvorní designér je Keane Design, kterému jsme naší dvěstěosmičku s důvěrou svěřili. Z výsledku jsem nadšení, opět nezklamal. Francouzská kráska bude na jihomoravské šotolině určitě skvěle vypadat,“ doplnil Daniel Trunkát.
„Pojedeme sice v komornějším počtu, ale i tak se do Hustopečí moc těšíme. Zdejší kraj je krásný a celá soutěž má úžasnou atmosféru. Je prostě ojedinělá. Diváci toho mohou stihnout poměrně hodně, protože přejezdy jsou krátké a rychlé. Hustopeče jsou navíc jasným signálem, že je léto v plném proudu a závodní sezóna se nám brzdy překlopí do druhé poloviny,“ poznamenal ředitel značky Peugeot v ČR – Marco Venturini.
17. ročník Agrotec Petronas Rally Hustopeče proběhne v pátek a sobotu 17. a 18. června 2022. Pro posádky je připraveno bezmála 150 ostrých kilometrů rychlostních zkoušek.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?