Necelé dva měsíce zbývají do startu letošního ročníku Bohemia Rally. Nepsaným pravidlem pořadatelů z Autoklub Bohemia Sport v AČR je obměna a hledání nových rychlostních zkoušek a zavádění novinek, zejména v oblasti informovanosti fanoušků a příznivců „Bohemky“. Pro nadcházející ročník jsou spuštěny upravené webové stránky soutěže, která nese nově oficiální název BOHEMIA RALLY MLADÁ BOLESLAV.
V loňském roce byla poprvé spuštěna Rally Bohemia LIVE, která přinesla fanouškům v reálném čase kompletní informace o průběhu soutěže. „Tímto rozhraním jsme chtěli fanouškům poskytnou maximum informací z jednoho místa. Souběžně s tím jsme cítili potřebu připravit přehlednější a modernější web. Ten nahradil naše původní stránky a doufáme, že se bude fanouškům líbit. Tím ale výčet letošních novinek nekončí,“ vysvětluje ředitel soutěže Petr Pavlát a doplňuje: „Připravili jsme nový projekt s označením BTV, což je internetová televize Bohemia Rally, která bude vysílat vždy to nejzajímavější, v aktuálním čase. Většina pořadů bude live. BTV zprostředkuje divákům ještě více zážitků a přiblíží atmosféru soutěže všem, kteří se nepřijedou podívat osobně.“
Letošní ročník populární středočeské soutěže přináší také změnu oficiálního názvu. „Standardní formát názvu jednotlivých soutěží nese už několik let název měst, kde se daný podnik koná. Proto jsme se i my sjednotili s tímto trendem a od letošního roku budeme používat oficiální název Bohemia Rally Mladá Boleslav,“ upřesňuje Petr Pavlát.
Bohemia Rally Mladá Boleslav se koná 8. – 10. července 2022. Součástí podniku je kromě Sonax Mistrovství České republiky v rally také Autoklub MČR v rally historických vozidel, Bohemia Group B, Bohemia Eco Energy, Bohemia Veteran, Bohemia RC rally, dětský den Bohemia rally a virtuální Bohemia E-sport Virtual.
Sledujte nás na: www.rallybohemia.cz
@rallybohemia / @ecoEnergyRallyBohemia / #rallybohemia
Za organizační tým Rally Bohemia 2021
Jan Koudelka
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?