Autoklub České republiky oznamuje, že titulárním partnerem Rallysprint serie se stala společnost Pirelli, jeden z největších světových výrobců pneumatik. Potvrzuje tak svoji tradiční pozici partnera motorsportu. Právě inovacemi a kompetencemi získanými ze sportovních soutěží je tvořena technologická excelence společnosti Pirelli.
Součástí českých soutěží v rally je již řadu let Pohár Pirelli, určený pro posádky startující na pneumatikách této značky. Je vypsán pro všechny závodníky bez rozdílu výkonnosti, ocenění jsou v jednotlivých kategoriích. Celkovým vítězem Poháru Pirelli se tak může stát i jezdec z hloubi startovního pole, který ale pravidelně dosahuje dobrých výsledků mezi ostatními soupeři ve své třídě.
Podpora Pirelli českému motorsportu se nyní rozšiřuje na titulární partnerství Rallysprint serie. Ta je primárně je určena začínajícím posádkám, ale oblíbená je u všech, svědčí o tom pravidelně zaplněné startovní listiny. Letošní ročník jednoetapových rally tvoří sedm podniků. Úvodním dílem Pirelli Rallysprint serie 2022 bude tento víkend 27. Rentor Rallysprint Kopná 2022.
„Společnost Pirelli letos slaví 150. výročí od svého založení, a proto bude pro nás obzvláště významná. Připravili jsme spoustu událostí napříč celým rokem, kde bychom se chtěli potkat se svými zákazníky i obchodními partnery. Motoristický sport a vášeň pro sport je jednou z esencí od samotného vzniku firmy. Rozhodli jsme se rozšířit naši spolupráci s Autoklubem České republiky, zvýraznit náš historický odkaz, jeho propojení se současností a stát se partnerem Rallysprint serie pro rok 2022,“ uvedl marketingový ředitel Pirelli pro Českou republiku Zdeněk Vacl.
Pirelli spolupracuje již s Autoklubem ČR také v oblastech esportu a zvyšování bezpečnosti silničního provozu. „Mám radost, že prohlubujeme naši spolupráci a rozšiřujeme partnerství o Pirelli Rallysprint serii 2022. Pro Autoklub České republiky, nositele národní sportovní autority udělené mezinárodními federacemi, je ctí spolupracovat s globálním lídrem v oblasti inovací a bezpečnosti a zároveň uznáním naší prestiže v celosvětovém měřítku,“ zdůraznil Jan Šťovíček, prezident Autoklubu ČR.
Jakub Schimmer PR a média – sport Autoklub ČR tel.: 721177110 mail.: schimmer@autoklub.cz
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.