Závody pořádané Davidem Komárkem získávají na popularitě. První letošní akce proběhla na začátku ledna a do soutěže se přihlásilo 46 jezdců. Nyní se chystá další akce, v pořadí již VII.Rally Monte Komvet, která má v kalendáři termín 19. února 2022.
Charakter závodu bude podobný těm předchozím. Bude připravena trať v délce 8 km, která se pojede celkem šestkrát. Aby to jezdci neměli zase až tak jednoduché, po třech ostrých průjezdech se zkouška otočí. Předpokládá se cca 50 přihlášených jezdců, kde o zahraniční jména není nouze.
„Komvet racing společně s Hobby rallysprint se již pomalu ale jistě zabydluje na kopřivnickém polygonu, kde pořádá akci pro profi i hobby jezdce - Rally Monte Komvet. Primárně je akce určená pro zákazníky a přátele firmy KOMVET racing s vozy Evo, Sti, RS a GR. Samozřejmě vždy rádi uvítáme profi jezdce s „erkovými" automobily, kteří potřebují otestovat techniku, nebo hobby začátečníky, kteří teprve začínají s motorsportem. Naší snahou je uspořádat hodnotné závody, kde si každý najde svého soupeře a užije si atmosféru podobnou velkým závodům,“ přiblížil charakter soutěž hlavní organizátor David Komárek.
Bližší informace a případné dotazy ohledně přihlášení najdete na www.racerally.cz
A pro dokreslení skvělé akce z ledna ještě přikládáme akční video
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.