Závody pořádané Davidem Komárkem získávají na popularitě. První letošní akce proběhla na začátku ledna a do soutěže se přihlásilo 46 jezdců. Nyní se chystá další akce, v pořadí již VII.Rally Monte Komvet, která má v kalendáři termín 19. února 2022.
Charakter závodu bude podobný těm předchozím. Bude připravena trať v délce 8 km, která se pojede celkem šestkrát. Aby to jezdci neměli zase až tak jednoduché, po třech ostrých průjezdech se zkouška otočí. Předpokládá se cca 50 přihlášených jezdců, kde o zahraniční jména není nouze.
„Komvet racing společně s Hobby rallysprint se již pomalu ale jistě zabydluje na kopřivnickém polygonu, kde pořádá akci pro profi i hobby jezdce - Rally Monte Komvet. Primárně je akce určená pro zákazníky a přátele firmy KOMVET racing s vozy Evo, Sti, RS a GR. Samozřejmě vždy rádi uvítáme profi jezdce s „erkovými" automobily, kteří potřebují otestovat techniku, nebo hobby začátečníky, kteří teprve začínají s motorsportem. Naší snahou je uspořádat hodnotné závody, kde si každý najde svého soupeře a užije si atmosféru podobnou velkým závodům,“ přiblížil charakter soutěž hlavní organizátor David Komárek.
Bližší informace a případné dotazy ohledně přihlášení najdete na www.racerally.cz
A pro dokreslení skvělé akce z ledna ještě přikládáme akční video
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?