Projekt Autoklubu České republiky určený začínajícím spolujezdcům, nadšencům do spolujezdeckého řemesla i spolujezdcům z řad profesionálů, pokračuje dalším seminářem. Uskuteční se v klubovém domě Autoklubu České republiky v Opletalově ulici v Praze v neděli 5. prosince 2021 od 9:00 hodin. Probíhat bude po celý den a je opět zcela zdarma.
Seminář bude zahajovat tzv. nultá hodina, která bude předcházet hlavním tematickým celkům a je věnována pro úplné začátečníky a nadšence. Tato hodina bude vedena ve smyslu představení práce spolujezdce v čistě obecné rovině a poskytne seznámení se základními atributy této profese. Po ní bude následovat celodenní program, který bude rozdělen do pěti tematických celků s pěti přednášejícími (Jan Hloušek, Roman Švec, Petr Těšínský, René Dohnal, Jan Možný). V každém z nich se bude seminář zabývat konkrétním tématem (rozpis spolujezdce, lidská výkonnost a omezení, pracovní prostor spolujezdce, řády, pravidla, předpisy, jízdní výkaz, časové kontroly, rozbor onboardů). Ani tentokrát nebude chybět blok zdravovědy a první pomoci v podání Veroniky Havelkové, v němž se rozebírají konkrétní situace, jež mohou nastat na trati rychlostní zkoušky. Nováčci zůstávají po celý den. Zájemci se mohou hlásit opravdu i z řad fanouškovské základny.
„Mám radost, že nás čeká další seminář. Po celou dobu projektu vnímám smysl našeho konání. Těší mě sledovat, jak mezi sebou spolujezdci komunikují, jak se jim podařilo vybudovat partu, ve které se vzájemně obohacují, podporují a na závodech nezištně doplňují. To má za následek jejich růst a příjemnou atmosféru mezi všemi,“ odkrývá zákulisí projektu Jan Možný, sám bývalý spolujezdec.
Zájemci o účast na semináři se mohou registrovat na níže uvedeném e-mailu nebo telefonu, prostřednictvím kterého se dozví doplňující informace k celému dni.
Jan Možný e-mail: mozny@autoklub.cz tel.: 724 544 969
Jakub Schimmer
PR a média – sport, Autoklub ČR
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?