Ještě něž se podíváme, jak si slušovický tým vedl na Rally Pačejov, vraťme se k druhé sobotě v září, kdy se jel závod Rallysprint série ve Vyškově. Zde měl Minařík Racing zastoupení jedné posádky. S vozem Renault Clio Sport závodila dvojice Pavel Řihák – Petr Peca. Kluci po čtyřech rychlostních zkouškách vedli svoji třídu 8, ale bohužel v pátém měřeném úseku posádka musela ze závodu odstoupit. Důvodem byla technická závada v elektrice k palivovému čerpadlu.
Na začátku října se v okolí Horažďovic odjel předposlední podnik Mistrovství České republiky v rally. Na startu nechyběl ani tým ze Slušovic. Tentokrát do týmového vozu Peugeot 208 Rally 4 usedl Petr Štěpánek. Na sedadlo spolujezdce si přizval zkušeného navigátora Romana Švece. Petr Štěpánek ve své kariéře absolvoval sezonu 2017 a 2018 v Hondě Civic Vti. Poté v sezoně 2019 odjel jeden závod, Rally Pačejov, s vozem Renault Clio sport. Od té doby jsme jej na tratích rychlostních zkoušek neviděli, až opět na závodě v Pačejově. Kluci začali pozvolna a snažili se posbírat co nejvíce zkušeností s vozem. Po sobotní etapě posádka Štěpánek – Švec nocovala na 37. pozici absolutního pořadí. Ve třídě 5 jim patřilo po první etapě druhé místo a v Peugeot cupu obsadili 5. pozici.
V nedělní etapě posádka zabrala a posunula se ve výsledkové listině vzhůru. Náročný závod Petr s Romanem dokončili na 29. místě absolutního pořadí, 10. místě v kategorii dvoukolek, 4. místě v Peugeot cupu. Ve třídě 5 se dvojice umístila na druhém místě.
Nyní na slušovický tým Minařík Racing čeká závod na Slovensku. Při Rally Košice se v oranžovo-černých barvách představí dvě posádky. René Dohnal s Romanem Švecem usednou do Peugeotu 208 Rally4 a s vozem Renault Clio bude závodit Paulina Poláčková se spolujezdcem Markem Podobníkem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?