Ještě něž se podíváme, jak si slušovický tým vedl na Rally Pačejov, vraťme se k druhé sobotě v září, kdy se jel závod Rallysprint série ve Vyškově. Zde měl Minařík Racing zastoupení jedné posádky. S vozem Renault Clio Sport závodila dvojice Pavel Řihák – Petr Peca. Kluci po čtyřech rychlostních zkouškách vedli svoji třídu 8, ale bohužel v pátém měřeném úseku posádka musela ze závodu odstoupit. Důvodem byla technická závada v elektrice k palivovému čerpadlu.
Na začátku října se v okolí Horažďovic odjel předposlední podnik Mistrovství České republiky v rally. Na startu nechyběl ani tým ze Slušovic. Tentokrát do týmového vozu Peugeot 208 Rally 4 usedl Petr Štěpánek. Na sedadlo spolujezdce si přizval zkušeného navigátora Romana Švece. Petr Štěpánek ve své kariéře absolvoval sezonu 2017 a 2018 v Hondě Civic Vti. Poté v sezoně 2019 odjel jeden závod, Rally Pačejov, s vozem Renault Clio sport. Od té doby jsme jej na tratích rychlostních zkoušek neviděli, až opět na závodě v Pačejově. Kluci začali pozvolna a snažili se posbírat co nejvíce zkušeností s vozem. Po sobotní etapě posádka Štěpánek – Švec nocovala na 37. pozici absolutního pořadí. Ve třídě 5 jim patřilo po první etapě druhé místo a v Peugeot cupu obsadili 5. pozici.
V nedělní etapě posádka zabrala a posunula se ve výsledkové listině vzhůru. Náročný závod Petr s Romanem dokončili na 29. místě absolutního pořadí, 10. místě v kategorii dvoukolek, 4. místě v Peugeot cupu. Ve třídě 5 se dvojice umístila na druhém místě.
Nyní na slušovický tým Minařík Racing čeká závod na Slovensku. Při Rally Košice se v oranžovo-černých barvách představí dvě posádky. René Dohnal s Romanem Švecem usednou do Peugeotu 208 Rally4 a s vozem Renault Clio bude závodit Paulina Poláčková se spolujezdcem Markem Podobníkem.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?