Zveme vás na výstavu rally fotografií Jana Duška, která se koná u příležitosti víkendové Rally Fulnek - Odry 2021.
Vernisáž se uskuteční ve čtvrtek 5. srpna 2021 od 17 hodin v Městské galerii v Odrách (Masarykovo nám. 16/25, Odry).
Výstava bude otevřena také v sobotu 7. srpna od 8:00 do 11:30 a od 12:00 do 17:00 hodin, v blízkosti přeskupení.
Dále bude přístupná po celý srpen v otevírací době Informačního centra Odry (www.odry.cz).
"Jsem rád, že mohu vystavovat právě tady a v tomto čase. Když mě oslovily pracovnice oderské kultury, zda bych nevystavil své fotky v jejich galerii, nebylo o čem přemýšlet. Termín jsme doladili tak, aby se to nekrylo s jinými aktivitami při závodě. Rád vás uvidím ve čtvrtek na vernisáži, výstava bude také k vidění po celý srpen. V sobotu je na náměstí přeskupení a oderská galerie s tímto sousedí, takže zvu i posádky.
V sobotu bych chtěl pozvat diváky k tratím. Osobně beru tyto erezety jako domácí, protože bydlím v nedalekém Vítkově a zvláště k oderské rychlostce mám velmi blízký vztah. Tady jsem poprvé vzal foťák na rally a poprvé jsem zde trénoval psaní rozpisu", vzpomíná Honza Dušek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?