Rallysprint Fulnek – Odry proběhne ve dnech 6. – 7. srpna v okolí Fulneku a Oder v souladu s platnými pravidly Ministerstva zdravotnictví.
Místní obyvatele, diváky a fanoušky rallysportu prosíme na základě doporučení KHS po celou dobu konání Rallysprintu Fulnek – Odry 2021 dodržovat následující opatření:
V místech, kde není možné dodržet minimální rozestupy 2 metry je nutné nošení roušky i ve venkovním prostředí (zejména v místech administrativní a technické přejímky, případně servisu). Všichni účastníci Rallysprintu Fulnek – Odry 2021, tedy posádky, pořadatelé i diváci jsou povinni na vyzvání pořadatele, PČR či pracovníka KHS předložit doklad o bezinfekčnosti (očkování, prodělání nemoci, platný PCR či antigenní test) Maximální počet účastníků na jednom volném prostranství je 1500 lidí.„Přítomnost diváků v okolí rychlostních zkoušek Rallysprintu Fulnek – Odry je na jejich vlastní osobní odpovědnosti, včetně respektování a dodržování aktuálních hygienicko-protiepidemických opatření vydaných MZ České republiky,“ doplňuje šéf organizačního týmu Jaromír Tomaštík.
Více informací k soutěži bude po začátku července zveřejněno na oficiální stránce www.rally-sprint.cz, řada novinek bude dostupná i na facebookovém profilu Rally Fulnek – Odry.
Rallysprint Fulnek – Odry 2021, tiskový servis
Tomáš Plachý
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.