Rallysprint Fulnek – Odry proběhne ve dnech 6. – 7. srpna v okolí Fulneku a Oder v souladu s platnými pravidly Ministerstva zdravotnictví.
Místní obyvatele, diváky a fanoušky rallysportu prosíme na základě doporučení KHS po celou dobu konání Rallysprintu Fulnek – Odry 2021 dodržovat následující opatření:
V místech, kde není možné dodržet minimální rozestupy 2 metry je nutné nošení roušky i ve venkovním prostředí (zejména v místech administrativní a technické přejímky, případně servisu). Všichni účastníci Rallysprintu Fulnek – Odry 2021, tedy posádky, pořadatelé i diváci jsou povinni na vyzvání pořadatele, PČR či pracovníka KHS předložit doklad o bezinfekčnosti (očkování, prodělání nemoci, platný PCR či antigenní test) Maximální počet účastníků na jednom volném prostranství je 1500 lidí.„Přítomnost diváků v okolí rychlostních zkoušek Rallysprintu Fulnek – Odry je na jejich vlastní osobní odpovědnosti, včetně respektování a dodržování aktuálních hygienicko-protiepidemických opatření vydaných MZ České republiky,“ doplňuje šéf organizačního týmu Jaromír Tomaštík.
Více informací k soutěži bude po začátku července zveřejněno na oficiální stránce www.rally-sprint.cz, řada novinek bude dostupná i na facebookovém profilu Rally Fulnek – Odry.
Rallysprint Fulnek – Odry 2021, tiskový servis
Tomáš Plachý
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.