V Brně se dnes jel závod vytrvalostních vozů GT, kde se z vítězství mohla radovat posádka vozu č. 11 týmu Larbre Competition.
Posádku tohoto týmu tvoří Gabriele Gardel a Pedro Lamy. závod zvládli za jednu hodinu a třicetdevět minut. Druhé místo v cíli obsadila italsko-rakouská posádka č. 15 Andrea Bertolini a Karl Wendlinger s vozem Maserati MC12, jenž startovala do závodu z konce startovního pole a na vítězné Ferrari ztartila 58,036 sekundy.
Společně sváděli boj až do cíle s nakonec třetím v pořadí, jimiž byla posádka č. 3 Jaime Melo a Jean Philippe Belloc s vozem Ferrari 575 Maranello GTC. Na vítěze ztratili již 59,863 sekundy. Jedniný Chevrolet Corvette C5R s jezdci Kumpen / Longin / Hezemans dojeli na 4. pozici se ztrátou jednoho celého kola.
Prvním čechem byl na 10. pozici s vozem Ferrari 575 Maranello, který společně s Adrea Monterminim ztratili na vítězný vůz 4 kola.
Šenkýř s kolegy Pirrim a Hookrem na voze Saleen S7 R týmu Graham Nash Racing skončili v cíli se ztrátou šesti kol na 13. pozici.
Výsledky závodu v Brně
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?