V Brně se dnes jel závod vytrvalostních vozů GT, kde se z vítězství mohla radovat posádka vozu č. 11 týmu Larbre Competition.
Posádku tohoto týmu tvoří Gabriele Gardel a Pedro Lamy. závod zvládli za jednu hodinu a třicetdevět minut. Druhé místo v cíli obsadila italsko-rakouská posádka č. 15 Andrea Bertolini a Karl Wendlinger s vozem Maserati MC12, jenž startovala do závodu z konce startovního pole a na vítězné Ferrari ztartila 58,036 sekundy.
Společně sváděli boj až do cíle s nakonec třetím v pořadí, jimiž byla posádka č. 3 Jaime Melo a Jean Philippe Belloc s vozem Ferrari 575 Maranello GTC. Na vítěze ztratili již 59,863 sekundy. Jedniný Chevrolet Corvette C5R s jezdci Kumpen / Longin / Hezemans dojeli na 4. pozici se ztrátou jednoho celého kola.
Prvním čechem byl na 10. pozici s vozem Ferrari 575 Maranello, který společně s Adrea Monterminim ztratili na vítězný vůz 4 kola.
Šenkýř s kolegy Pirrim a Hookrem na voze Saleen S7 R týmu Graham Nash Racing skončili v cíli se ztrátou šesti kol na 13. pozici.
Výsledky závodu v Brně
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?