V Brně se dnes jel závod vytrvalostních vozů GT, kde se z vítězství mohla radovat posádka vozu č. 11 týmu Larbre Competition.
Posádku tohoto týmu tvoří Gabriele Gardel a Pedro Lamy. závod zvládli za jednu hodinu a třicetdevět minut. Druhé místo v cíli obsadila italsko-rakouská posádka č. 15 Andrea Bertolini a Karl Wendlinger s vozem Maserati MC12, jenž startovala do závodu z konce startovního pole a na vítězné Ferrari ztartila 58,036 sekundy.
Společně sváděli boj až do cíle s nakonec třetím v pořadí, jimiž byla posádka č. 3 Jaime Melo a Jean Philippe Belloc s vozem Ferrari 575 Maranello GTC. Na vítěze ztratili již 59,863 sekundy. Jedniný Chevrolet Corvette C5R s jezdci Kumpen / Longin / Hezemans dojeli na 4. pozici se ztrátou jednoho celého kola.
Prvním čechem byl na 10. pozici s vozem Ferrari 575 Maranello, který společně s Adrea Monterminim ztratili na vítězný vůz 4 kola.
Šenkýř s kolegy Pirrim a Hookrem na voze Saleen S7 R týmu Graham Nash Racing skončili v cíli se ztrátou šesti kol na 13. pozici.
Výsledky závodu v Brně
Foto: AUTO NEWS NETWORK
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?