Juan Pablo Montoya bude dnes na okruhu v Sebringu testovat Ferrari 488 GTE týmu Risi Competizione.
Informaci o tom, že si dvojnásobný vítěz slavné Indy 500 v pátek v Sebringu vyzkouší vůz třídy GTLM přinesl portál SportsCar365. Podle manažera týmu Risi Competizione Dava Simse přišla nabídka pro Montoyu od jednoho z týmových mechaniků.
"Náš hlavní mechanik býval jeho mechanikem v týmu Supernova v F3000. Jsou přátelé. Jen tak se bavili a najednou padlo, jestli by si Juan nechtěl vyzkoušet Ferrari. On na to, že ano a domluva byla na světě," prozradil Sims pro SportsCar365.
"Uvidíme jak to půjde. Ferrari to nevadí, takže ho pošleme na pár hodin na trať."
To však podle Simse neznamená, že se Montoya objeví během samotné dvanáctihodinovky v Sebringu za volantem týmového Ferrari.
"Ne, to není možné. Pojedeme stejnou jezdeckou sestavou, jako v Daytoně, tedy Vilander-Calado-Fisichella. Musíme mu říct, ať jde na to zlehka. Ale abych řekl pravdu, v paddocku se o tom hodně mluví," dodal Sims.
Pro Montoyu to bude premiéra za volantem vozu GTLM. V minulosti si však vyzkoušel i prototyp Porsche 919 Hybrid třídy LMP1.
Kolumbijec má letos zatím jistý pouze závod 500 mil Indianapolis, nicméně pro příští rok je spojován s avizovaným návratem týmu Rogera Penskeho do sportovních prototypů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?