Juan Pablo Montoya bude dnes na okruhu v Sebringu testovat Ferrari 488 GTE týmu Risi Competizione.
Informaci o tom, že si dvojnásobný vítěz slavné Indy 500 v pátek v Sebringu vyzkouší vůz třídy GTLM přinesl portál SportsCar365. Podle manažera týmu Risi Competizione Dava Simse přišla nabídka pro Montoyu od jednoho z týmových mechaniků.
"Náš hlavní mechanik býval jeho mechanikem v týmu Supernova v F3000. Jsou přátelé. Jen tak se bavili a najednou padlo, jestli by si Juan nechtěl vyzkoušet Ferrari. On na to, že ano a domluva byla na světě," prozradil Sims pro SportsCar365.
"Uvidíme jak to půjde. Ferrari to nevadí, takže ho pošleme na pár hodin na trať."
To však podle Simse neznamená, že se Montoya objeví během samotné dvanáctihodinovky v Sebringu za volantem týmového Ferrari.
"Ne, to není možné. Pojedeme stejnou jezdeckou sestavou, jako v Daytoně, tedy Vilander-Calado-Fisichella. Musíme mu říct, ať jde na to zlehka. Ale abych řekl pravdu, v paddocku se o tom hodně mluví," dodal Sims.
Pro Montoyu to bude premiéra za volantem vozu GTLM. V minulosti si však vyzkoušel i prototyp Porsche 919 Hybrid třídy LMP1.
Kolumbijec má letos zatím jistý pouze závod 500 mil Indianapolis, nicméně pro příští rok je spojován s avizovaným návratem týmu Rogera Penskeho do sportovních prototypů.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?