Juan Pablo Montoya bude dnes na okruhu v Sebringu testovat Ferrari 488 GTE týmu Risi Competizione.
Informaci o tom, že si dvojnásobný vítěz slavné Indy 500 v pátek v Sebringu vyzkouší vůz třídy GTLM přinesl portál SportsCar365. Podle manažera týmu Risi Competizione Dava Simse přišla nabídka pro Montoyu od jednoho z týmových mechaniků.
"Náš hlavní mechanik býval jeho mechanikem v týmu Supernova v F3000. Jsou přátelé. Jen tak se bavili a najednou padlo, jestli by si Juan nechtěl vyzkoušet Ferrari. On na to, že ano a domluva byla na světě," prozradil Sims pro SportsCar365.
"Uvidíme jak to půjde. Ferrari to nevadí, takže ho pošleme na pár hodin na trať."
To však podle Simse neznamená, že se Montoya objeví během samotné dvanáctihodinovky v Sebringu za volantem týmového Ferrari.
"Ne, to není možné. Pojedeme stejnou jezdeckou sestavou, jako v Daytoně, tedy Vilander-Calado-Fisichella. Musíme mu říct, ať jde na to zlehka. Ale abych řekl pravdu, v paddocku se o tom hodně mluví," dodal Sims.
Pro Montoyu to bude premiéra za volantem vozu GTLM. V minulosti si však vyzkoušel i prototyp Porsche 919 Hybrid třídy LMP1.
Kolumbijec má letos zatím jistý pouze závod 500 mil Indianapolis, nicméně pro příští rok je spojován s avizovaným návratem týmu Rogera Penskeho do sportovních prototypů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.